Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quarterH schreef:het is zeker een goed paard die goed loopt.

Romkabouter schreef:quarterH schreef:het is zeker een goed paard die goed loopt.
Sorry hoor, maar nu is het plotseling het paard wat goed is? En als het slecht gaat, zijn het de ruiters of zelfs maar wran ruiters?
Ook een goed paard moet je goed kunnen rijden en om te winnen moet je goed kunnen showen, dus wat credit heeft ze echt wel verdiend!
Maar misschien bedoel je het anders
storrum schreef:Wat ik dan écht een prestatie vind is dit meisje, dat voor de eerste keer op één hand (merrie is nu 6), en voor de eerste keer in de amateurklasses (zij is nu 19), eindigt als 2e in de senior trail (vóór o.a. Peggy en Matteo Sala) én de VWB trail wint, met een door haarzelf vanaf 0 (met behulp van haar trainster) getraind paard. Dat vind ik pas KLASSE!!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6beu3erLRUI
dat ziet er geweldig goed uit, Storrum
Wranglerbutt schreef:storrum schreef:Wat ik dan écht een prestatie vind is dit meisje, dat voor de eerste keer op één hand (merrie is nu 6), en voor de eerste keer in de amateurklasses (zij is nu 19), eindigt als 2e in de senior trail (vóór o.a. Peggy en Matteo Sala) én de VWB trail wint, met een door haarzelf vanaf 0 (met behulp van haar trainster) getraind paard. Dat vind ik pas KLASSE!!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6beu3erLRUIdat ziet er geweldig goed uit, Storrum
Idd KLASSE! She makes those trail patterns look dead easy!
het pattern waar ze wel helemaal superblij mee was hadden wij natuurlijk weer net gemist omdat we in de andere hal waren
In Kreuth moet je heen en weer blijven rennen...
maar het blijft enorm leuk!MissBullit schreef:Van het weekend ook wezen kijken in Kreuth. Wat is het toch gaaf om te zien en wat een hoog niveau. De pleasure celebration was ook echt super. Fantastisch hoe mooi die driejarige al lopen. Wat kan die Mark Shaffer toch showen! Hij had de celebration vast gewonnen als hij niet dat kleine foutje had gemaakt.
Maar wel altijd weer jammer om te zien dat er toch zoveel mensen zijn die zo hard zijn voor hun paarden.
storrum schreef:Wat ik dan écht een prestatie vind is dit meisje, dat voor de eerste keer op één hand (merrie is nu 6), en voor de eerste keer in de amateurklasses (zij is nu 19), eindigt als 2e in de senior trail (vóór o.a. Peggy en Matteo Sala) én de VWB trail wint, met een door haarzelf vanaf 0 (met behulp van haar trainster) getraind paard. Dat vind ik pas KLASSE!!
MissBullit schreef:Van het weekend ook wezen kijken in Kreuth. Wat is het toch gaaf om te zien en wat een hoog niveau. De pleasure celebration was ook echt super. Fantastisch hoe mooi die driejarige al lopen. Wat kan die Mark Shaffer toch showen! Hij had de celebration vast gewonnen als hij niet dat kleine foutje had gemaakt.
Maar wel altijd weer jammer om te zien dat er toch zoveel mensen zijn die zo hard zijn voor hun paarden.