Adin heet officieel Aludine en is een 5 jarige merrie van Sydney x Voltaire, ik heb haar sinds eind september 2009. Toen had ze nog nooit gesprongen, laat staan gecrosst. We begonnen rustig aan en ze pakte het goed op. Toen ze het echt doorkreeg werd ze erg heet met springen (bij alles wat je doet in galop aanspringen en idioot hoog over de hindernissen gaan
) en de rem was ver te zoeken. Dus eerst maar (nog) meer dressuur gaan oefenen. En nu gaan het best goed
Ze is nog steeds wel erg fanatiek, maar ik heb nu iig controle, ookal is het algemene tempo nog wat te hoog..Haar eerste crosservaring was een les van Gert Lozeman in Biddinghuizen. Dat deed ze echt super! Was zo trots op dr
Ze keek eigenlijk helemaal niet raar naar de hindernissen en pakte echt goed aan. (Terwijl ze best snel gestresst en gespannen is). Ze weigerde alleen een paar keer op een boompje op een klein heuveltje, dat snapte ze niet helemaal
. En de afsprongen waren niet echt om over naar huis te schrijven
Ik had het al 1 keer gedaan dus ik wist hoe ze ging reageren:( we hebben ze nog wel erger gehad hoor
)Maar na een paar keer oefenen ging het al wat beter:
Dit was het boompje waar ze op weigerde + de eerste keer opsprong
(en dit bedoel ik met geen controle)En een lijntje boom, hek, waterbak (wat ze ook in een keer deed
)Helaas niet meer kunnen filmen, de batterij was steeds bijna op. Maar vooral op het laatst trok ze erg naar de hindernissen en pakte ze echt super aan! Gert vond het echt een heel goed paard met een super galop
(dat wist ik natuurlijk al (
) maar altijd leuk als hij dat ook vindt natuurlijk!)Hierna dus veel aan de controle gewerkt en vorig weekend wezen springen in Bakkeveen, waar ook een boompje lag en wat afsprongetjes!
Compilatie daarvan, met aan het eind boomje + afsprongen (die al veel beter gingen dan in Biddinghuizen)
Boompje:

En vandaag in Roden geweest, het gras was namelijk gemaaid
Ze was helaas niet zo rustig als in Bakkeveen, maar toch deed ze het heel goed
Nergens op geweigerd, en zelfs een afsprong vanuit draf gedaan
Water liep ze ook zo in, helemaal super 
Okee niet helemaal, ze wou errug graag en werd een beetje boos als ze rustig moest draven. Ze springt dan de hele tijd aan in galop, maarja de aanhouder wint

Boompje:
Surfplank en bezembak, gek paard keek helemaal niet naar de surfplank

Grotere boom + smalletje + kromme boom (die de eerste keer niet helemaal lekker ging)
Wat afsprongen (allemaal de eerste keer)
En combi afsprong (uit draf!), water en opsprong
Wat stills:

Compilatie voor degenen die geen zin hebben alles een voor een te kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=IT8Z4aiq0nY
Enne ik weet dat mijn houding echt om te huilen is, vooral tijdens de landing(te vroeg terug) en de verlichte zit tijdens het galopperen (juist meer)

Van de landing weet ik waar het vandaan komt en hoe ik erom moet denken, wordt vaak op gehamerd met springles, maar in the heet of the moment vergeet ik het vaak
Tips hiervoor zijn natuurlijk welkom, maar ik ben het me bewust 
Laat je wat leuks achter??
écht, dit paard is super voor de SGW ! Ga je ver mee komen! Ben helemaal weg van dr
Alice vader heet Gerrit Lozeman, het is dus ook wat verwarrend HAHA.