Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxitsmexx schreef:Ik heb pas een rietmat gehaald. Heb 2 pallets schuin tegen elkaar gezet en dan die rietmat eroverheen heb je een leuk muurtje. Kunt er natuurlijk ook iets anders onder zetten.
Tonnen als hindernis
een dikke boomstam of een dunnere op klosjes ( zodat het iets van de grond af is)
LiseFederer schreef:xxitsmexx schreef:Ik heb pas een rietmat gehaald. Heb 2 pallets schuin tegen elkaar gezet en dan die rietmat eroverheen heb je een leuk muurtje. Kunt er natuurlijk ook iets anders onder zetten.
Tonnen als hindernis
een dikke boomstam of een dunnere op klosjes ( zodat het iets van de grond af is)
hmm zou je het zien zitten om even een paar foto's er van te nemen en door te sturen?
groetjes ^^
xxitsmexx schreef:Ik heb pas een rietmat gehaald. Heb 2 pallets schuin tegen elkaar gezet en dan die rietmat eroverheen heb je een leuk muurtje. Kunt er natuurlijk ook iets anders onder zetten.
Tonnen als hindernis
Bloempjeh_ schreef:Lijkt me toch al een hele opgave. We hebben nog een ruime weide over en was ook al even aan het denken om daar wat hindernissen in te plaatsen. Als je echt vaste hindernissen wil, moet je volgens mij toch al degelijk materiaal gaan zoeken. Ik wil het namelijk zo laten staan en niet steeds heen en weer sleuren. Het materiaal moet dus tegen een regenbui kunnen, maar ook tegen een flinke windvlaag. Denk dat ik het dan niet ga redden met lichter materiaal. Omdat het zo'n grote open vlakte is, lijkt het mij vrij moeilijk om 'even' een hindernis te bouwen.
Of zie ik dit verkeerd?
LiseFederer schreef:Ok zal ik doen , maar geef anders je e-mail adres dan kan je me ook op de hoogte houden van jou sprongen ; echte dikke boomstammen vind je niet gemakkelijk , denk dat ik ga vragen of er 1 in het bos te laten liggen of naar mijn weide te voeren
Bloempjeh_ schreef:LiseFederer schreef:Ok zal ik doen , maar geef anders je e-mail adres dan kan je me ook op de hoogte houden van jou sprongen ; echte dikke boomstammen vind je niet gemakkelijk , denk dat ik ga vragen of er 1 in het bos te laten liggen of naar mijn weide te voeren
Als het goed is heb je een mail terug ontvangen
Ik denk heus niet dat ze bij élke cross een professioneel team hebben voor hun sprongen. Zeker niet voor de lagere klasses.
Hebben jullie de sprongen trouwens gewoon in de wei? Misschien stomme vraag maar maaien jullie het gras ervoor dan? Ik wil bij ons de ongebruikte wei gaan inpalmen, waar het gras toch wel 10/15cm staat. Grondbalkje lijkt me dus wel zeker noodzakelijk. (altijd eigenlijk)
Bloempjeh_ schreef:LiseFederer schreef:Ok zal ik doen , maar geef anders je e-mail adres dan kan je me ook op de hoogte houden van jou sprongen ; echte dikke boomstammen vind je niet gemakkelijk , denk dat ik ga vragen of er 1 in het bos te laten liggen of naar mijn weide te voeren
Als het goed is heb je een mail terug ontvangen
Ik denk heus niet dat ze bij élke cross een professioneel team hebben voor hun sprongen. Zeker niet voor de lagere klasses.
Hebben jullie de sprongen trouwens gewoon in de wei? Misschien stomme vraag maar maaien jullie het gras ervoor dan? Ik wil bij ons de ongebruikte wei gaan inpalmen, waar het gras toch wel 10/15cm staat. Grondbalkje lijkt me dus wel zeker noodzakelijk. (altijd eigenlijk)