Ik ga volgende week even vijf dagen naar Miami. Heb al een ranch gevonden om een lesje te volgen en ga staaaaaaapels Wranglers kopen........
.....En waarschijnlijk nog veel meer , iedereen die geld wil storten voor dit fonds graag even pben!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.....
Bonnigje schreef:Ik heb geen western-winkel tip maar wel een andere!
Als je vanaf Miami de weg door de Everglades neemt richting west dan kom je door een Idianen reservaat. Erg interessante mensen en hebben veel te vertellen (als je de juiste persoon treft).
Je kan ook een wind-boot tocht bij ze maken, das leuker dan bij die commerciele amerikanen die dicht bij Miami zitten.
Heel veel plezier !
jaloers !!!
Een 'ride' met zo'n boot moet je absoluut meegemaakt hebben!! Miami is op zich wel leuk en ook heel apart (art deco), maar zorg aub niet dat je in de verkeerde buurt terecht komt. Dat was bij mij namelijk wel het geval, met een camper... en dan heb je echt een probleem...
En een windboottocht is ook aan te raden daar. Verder goed opletten als je je auto ergens parkeert dat je zeker op tijd terug bent want 3 minuten te laat en je staat op de bon. (die flikken staan daar echt op te loeren
)
FlyingHigh schreef:Eeeehhhhm, zoveel westernwinkeltjes zijn er helaas in Florida niet te vinden, maar die Wranglers zullen ook wel in jeans- zaken te koop zijn. Haal in ieder geval de labels van alle broeken af, draag ze eventueel een dag, maar zorg ervoor dat ze niet 'nieuw' zijn, dan kan de douane je niet zoveel maken...........ongelooflijk veel plezier daar!!!
Toen ik vorig jaar in Florida was heb ik er tig bezocht hoor! Florida is Horse Country (in ieder geval Ocala en omgeving, dat is iets ten noorden van Orlando) met de grootste dichtheid aan fokkerijen. Maar ik heb ook genoeg advertenties gezien van ranches die meer richting Miami lagen.
Als je de risico's echt wil mijden, kun je ook pakketjes opsturen als cadeau (gift) aan jezelf
Ben in 2001 3 maanden geweest in South Beach stage lopen. Echt te gek. Weet je waar je leuk kan winkelen? in Aventura Mall dat is mega groot overdekt winkel centrum enne levi's zijn ook niet duur. Dat met die aligators is ook leuk met zo'n air boot heb ik ook gedaan kan je de aligators van dicht bij bekijken. Weet je wat ook heel erg mooi is? Duiken bij Key West. Dit kan je in Miami bij een duikschool bespreken en dan ga je met een hele groep erg leuk vooral als je haaien ziet hahaha. Ik wens je heel veel plezier. Groetjes oh ja en wat betreft nieuwe kleding gewoon tussen je eigen kleding stoppen en kaartjes eraf halen
. Mijn favo-staten zijn Arizona als topper, New Mexico en Nevada. De middenstaten en Noorderstaten komen zeker en vast ook nog aan bod
The USA IS GREAT