Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat is iets wat wij volgend jaar willen gaan doen maar dan door de rocky's ... Vind het geweldig dat je dit kan aanbieden dus ff een stipje.

dromen mag
Jua schreef:@ willie b... De saltgrass trail is wel degelijk uniek. 1400 cowboys is alleen de saltgrass trail. Op de dag van de parade komen alle gereden trails bij elkaar en de parade door downtone houston die parade is dus met duizenden cowboys en huifkarren. Down town staan de toeschouwers rijen dik, het trekt veel toeschouwers.
Salt grass trail is bij mijn weten de oudst gereden trail in ieder geval in texas en wat dat betreft een stukje history waar de texanen trots op zijn.
Het is niet zo datik dit organiseer en er zelf wat aan verdien, ik wil alleen een kans bieden voor mensen die het mee willen maken.
Met mijn kostenplaatje zit ik aan de hoge kant, ben er vanuit gegaan dat we een trailer voor slaapplek moeten huren voor wie mee gaat, gaan er meer nederlanders mee, dan kan die huur verdeeld worden. Maar mocht je net zo lief achterin een auto of pickucp slapen, dan zijn de kosten eenstuk lager.
Jua schreef:Aan te raden is om na de trail ook de Houston rodeo te bezoeken, want dat is waar de hele trail om draait. De houston rodeo is een van de grootste rodeos in de states. Een indrukwekkende ervaring, mij kun je er ieder jaar vinden!
De ranch in kansas vind ik ook echt een aanrader, ik heb de link al doorgespeeld naar andere westernliefhebbers. Ik er zeker een keer naar toe!