Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Biieniie schreef:Dat zou eventueel kunnen. Vind het wel heftig om bij een paard van net 4 meteen een fysio erbij te laten komen. Maar als het niet beter wordt is het wel een idee. Het is iets van pas 2 weken (sinds ze hengstig is) daarvoor was ze juist erg moeilijk op rechts. Maar niet zo erg als nu op links.
Mijn draak is nu 7 en heeft die man al meer dan eens gezien. Als ik je verhaal zo lees zou ik er ook even een fysio of osteopaat bij halen. De mijne heeft de aardige
aangewoonheid om blond onderuit te gaan, waardoor ze net even een werveltje verschuift. Vorige week zelfs nog gebeurd, even de fysio erbij en tis weer klaar. En echt het was geen giga val of zo, nee effe omgevallen op dr zij en t was mis. MidnightPSan schreef:Sorry hoor,maar als ik jou profiel zo bekijk zou ik in eerste instantie met deze vraag naar jou toe komen, maar als ik dit lees bel ik toch een ander.
)astridklomp schreef:Ach hij zal een andere mening hebben, dat kan en mag.... misschien vind hij dat het nergens op slaat wat ik zeg, is ook maar mijn mening....