Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Die nieuwe CD heb ik van Bobbi gekregen
)
Ken je de Major Dundee Band? Ook erg goed en Colonel Hammend Four Band? Paar keer naar toe geweest toen ik nog op country dansen zat. 
) Van Ilse de Lange vind ik 1 of twee nummers leuk van de rest krijg ik alleen al keelpijn als ik het hoor, erg jammer!
. In Canada werd het al veel gedraaid toen we daar op vakantie waren. Kom nu thuis weer helemaal in de mood door de die liedjes. Verder is Alabama mooi, Jo Dee Messina, Lisa Angelle, Trisha Yearwood, Brooks & Dunn, Leann Rimes. Ilse en Shania steeds minder. Is geen country meer. Die proberen het grote publiek te bereiken.
Cassidy schreef:Ilde de Lange is inderdaad erg goed. Verder Tim McGraw, zijn vrouw Faith Hill en Garth Brooks. Voor de rest ben ik niet zo'n country fan...

jeddah schreef:John Michael Montgomery!! Deanna Carter (strawberry wine), Alan Jackson, Reba Mcentire, The Judds (yes!), Blackhawk, Chris Leduex (spelling?), Bryan White, Sawyer Brown en inderdaad nog veel meer!! Ik luister op stal altijd naar, moderne, vanaf jaren 80, Country, en achter de computer via Launch ook, om "up to date" te blijven.
Heerlijke muziek!
)...mijn favoriet
(Copenhagen...ik moet iedere keer weer lachen als ik de nummer hoor...hihi) en Garth brooks natuurlijk, de Dixie Chicks, Tim McGraw, Travis Tritt...en ik durf het bijna niet toe te geven maar eh... ik heb ook een cd van John Denver en sommige nummers van Dolly Parton vind ik ook leuk... Maar goed, Chris, Garth, de Dixie chicks en sommige Shania Twain nummers hebben mijn voorkeur. Chris is overigens wereldkampioen bareback riding...
(tijdje terug al weer...maar dat is dus echt een oude rot in de pro rodeo)