Goed gedaan floor! En ook een Bokker eerste toevallig?
Ik had bagger gedressuurd, super gesprongen en lekker gecrosst. Waterbak/meer vond hij eng dus dat was een stop maar verder ging hij als een leeuw rond. Mooie opening van het seizoen!
Jetske
Geplaatst: 21-03-10 19:16
Wat vervelend zeg Tientje Hopelijk gaat het snel weer beter met hem!
Gefeliciteerd Florence!
Netjes hoor Lielle!
Wij zijn vandaag wezen kijken en alvast een poging gegaan de (momenteel nog incomplete) B cross te bekijken. Aardig wat bokkers voorbij zien komen en een enkeling op de foto, ik zal ze zo even op de computer zetten om te kijken of er wat bijzit.
hoe was het terrein daar eigenlijk? na dat slechte weer van gister.. op sommige plekken hier stond het soms wel blank.. vandaag hebben ze wel geluk gehad met het weer zeg!
Lielle
Geplaatst: 21-03-10 20:39
de cross en het springterrein viel niet tegen, parkeren was een drama en dressuurringen waren ook zwaar. Vanmiddag hadden we superweer.
Ik zie net dat ik ondanks de stop en tijdfouten zelfs nog gestegen ben, dressuurpunten waren terecht niet best. En idd een bokker eerste (en derde!) in het Z, en een mooi M debuut zag ik voor een andere bokker. Verder veel weigeringen in de L.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 21-03-10 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik had ook slecht gedressuurd. Springen 1 stop op laatste hindernis (eigen schuld). Cross 1 weig op water maar ik was zo blij dat hij de surfplank had gesprongen en vergat eigenlijk te ryden dus tja pech. Na dressuur stond ik 25 van 26 en na spr/cross 13e
Ben super tevreden voor eerste cross van dit seizoen.
Wat netjes Lielle en Itsme! Zo te horen was het dus best een pittige cross (iig voor de L). Ben benieuwd hoe de rest van de bokkers het eraf hebben gebracht! En was de boot nog gevonden of hadden ze voor de Z een andere hindernis neergezet?
lielle..toch een lekker begin toch? je was vandaag met ohjee hè? florence...super meid!!! wat een start!!! itsme..heerlijk als je zo tevreden uit de cross komt...super!!
Eef_Bam
Geplaatst: 21-03-10 21:15
tientjeh Gefeliciteerd Florence, Lielle, en itsme.
Ik zat even in de uitslagen te snuffelen op de site van sgw Alphen-Chaam, en ik zag dat simmie gevallen is bij het springen, weet iemand of alles in orde is, voel me haast ongerust omdat ze anders hier vast al gereageerd zou hebben.... (waarschijnlijk en hopelijk is er niks aan de hand, maar je weet maar nooit )
martinev
Geplaatst: 21-03-10 21:17
Jeetje, wat vervelend voor Simone! Hoop ook dat alles goed is!
edit: Gefeliciteerd voor iedereen die fijn gereden heeft!
sfranken
Geplaatst: 21-03-10 21:20
Ik stond eerste na de dressuur, met springen een balk. Zodiack was erg gretig en ik hield hem teveel vast. Het klinkt waarschijnlijk raar maar ik ben , ondanks mijn vier weigeringen in de cross, erg tevreden. Behalve alles in het buurt van het water (hij vond het daar zo eng en was niet van plan die kant op te gaan en wilde het liefst terug naar de vorige hindernis) pakte hij super fijn aan. De bokkers doen het goed in het Z!!
Bento1988
Geplaatst: 21-03-10 21:27
Het seizoen is weer geopend, heeeeerlijk!
Ben tevreden over vandaag! Milord liep redelijk dressuur (183), springen foutloos, en in de cross 1 domme langsloper op de surfplank. Alle moeilijke sprongen gingen super, dus moe maar voldaan huiswaarts gegaan.
Leuk om iedereen weer eens te spreken! Heb Renske, Lielle, Simone, Conny, Lex, Debby etc gezien vandaag! Renske ging als een dijk op de hindernissen bij het water met Sunny! Echt super om te zien! De omroeper was helemaal enthousiast dat ze de kort route zo vlekkeloos nam in de zware dal-heuvel combi voor het water Volgens mij heb ik ook So Special voorbij zien vliegen, dat ging ook lekker. Petje af dames, jullie draaien prima tussen al die profs.
Lielle: missie geslaagd voor jou, mooi
Sfranken: jammer van je weigeringen, maar fijn dat je gevoel goed is..
Positieve geluiden, mooi! Hopelijk heeft Simmie zich niet bezeerd?
texelse
Geplaatst: 21-03-10 21:43
ik heb sim gezien bij het springen, niet zien vallen, toen ik haar zag "lag ze al". Volgens mij is alles oke, ze stapte weer op en heeft de ring te paard verlaten. Misschien staat ze nu haar witte rijbroek in te smeren met wipp-express, shout, ossegal etc.etc., want die had wel een wasbeurtje nodig na die val. Hoe of wat er gebeurd is weet ik dus verder niet.
renskek
Geplaatst: 21-03-10 22:00
Lielle, top gereden joh! leuk dat Ojee het zo goed aanpakt
Sabine, het gaat er om dat je lekker hebt gereden. Kun je met een goed gevoel huiswaarts!
Suzan, wat jammer van je langsloper bij de surfplank. Wel top dat Milord de rest zo goed deed.
Floor, nogmaals gefeliciteerd, gaaaaaf!!!
itsme, ook een fijne rit zo te lezen. Ga zo door!
Wat ontzettend balen voor Simone. Dat is geen fijne start.
Ik heb heel erg fijn gereden vandaag. De dressuur ging met beide paarden fijn. Met Sunny was ik vierde in mijn ring en met Violin achtste. daarna moest ik gelijk door om met Sunny te springen en te crossen. Met springen een stomme fout op de laatste hindernis. De cross ging echt top. Overal strak rechtdoor gegaan en volgens mij had Sunny er ook weer lol in. Uiteindelijk 2 sec. buiten de tijd gefinisht. Daarna direct met Violin springen en crossen. Ik was best nerveus voor het springen, omdat de bodem weer zwaar werd. Eigenlijk ging het wel goed, ik had 2 fouten, maar wel een fijn parcours. Het was Violins eerste Z cross, best spannend dus. Ze pakte alles heel fijn aan en ook met Viool ben ik overal rechtdoor gegaan. Ik merk wel dat ze nog iets minder geroutineerd aanvoelt dan Sunny, maar dat is natuurlijk niet meer dan logisch. Ik merkte dit bijvoorbeeld bij de kuil en de waterinsprong, Die was volgens Viool best spannend. Met Sunny ben ik eerste geworden en met Violin derde