Wie van jullie doen er as zaterdag mee aan "The Woodland Spring Trophy" in Den Ham? Ik ga weer starten met Holly in de open Trail en Horsemanship. En met Skips in de open Trail en Pleasure.
Het schijnt dus dat op de wedstrijd bij de Greupstables en de wedstrijd in Lisse heel wat bokkers rondliepen maarja ik weet niet wie jullie zijn. Lijkt me leuk nu eens de mensen en paarden waar zo enthousiast over geschreven word live te zien.
Groetjes en misschien tot zaterdag!
Bianca
Weet iemand misschien het programma? Want op de inschrijfformulieren is het showmanship at halter. western pleasure, western horsemanship, trail, reining. (meestal zelfde volgorde als inschrijfformulier????? Dit is niet de standaard volgorde voor zover je zo iets standaard kunt noemen?? 
Wel erg goed georganiseerd! Mijn complimenten! bij ons in de familie was iedereen zeer succesvol, behalve ikzelf.
(hij had inmiddels zijn race stemming er behoorlijk in.)
Dus ben ik maar na mijn 4de cirkel gestopt. Jammer maar helaas en de volgende keer beter.
Maar ach, hij is een beetje heet gebakend en dat weet ik vantevoren. Kan ik jou ook nog herkennen aan iets?