SJ, dat hangt van de tijd en het weer af. Eventueel wel, maar we kunnen hoe dan ook niet met alle paarden tegelijk. Zou heel leuk zijn voor degene die op Seven rijdt bijvoorbeeld.
Afhankelijk van wanneer je 't organiseert zou het een leuke ervaring voor mijn groene merrie kunnen zijn. Alleen pleasure dan, reining en HuS zijn voor ons nvt. Ik zou meer interesse hebben in horsemanship en evt ook trail.
Ik heb er in princiepe wel belang bij een oefenwedstrijd. Ook alleen Pleasure en Horsemanship. Ook voor mij is het afhankelijk van de datum, ook hier is de agenda in die periode al aardig vol.
Rebel_Gloe
Geplaatst: 16-02-10 10:36
Anya schreef:
Oh ja idd ik sluit me bij Sonja aan. HuS heb ik geen belangstelling voor. Mag ik toch niet starten.
Als je het in het najaar organiseert ben ik waarschijnlijk van de partij met mijn jonge hengst; pleasure en reining. Dat zal dan waarschijnlijk zijn 1e westernshow "under saddle" worden. Maar eerder zalwaarschijnlijk niet lukken, hij heeft nog wat rijuren nodig
wgirl
Geplaatst: 16-02-10 11:37
Ik heb wel interesse voor Hunter under saddle. Juist omdat dit niet bij de wran wordt uitgeschreven en je dan weinig kans krijgt om dit te starten.
Maar als er HuS in de wedstrijden worden uitgeschreven dan zijn er toch ook deelnemers..waar zijn deze nu dan ?? Of hebben deze geen oefenwedstrijd nodig?
SJ die vinden blijkbaar een oefen wedstrijd niet nodig, wel dom natuurlijk om zo te denken vind ik
Anya
Geplaatst: 16-02-10 21:52
Sammy_Jo schreef:
Maar als er HuS in de wedstrijden worden uitgeschreven dan zijn er toch ook deelnemers..waar zijn deze nu dan ?? Of hebben deze geen oefenwedstrijd nodig?
ik ken niet zoveel mensen met een quarter in deze regio
Anoniem
Geplaatst: 16-02-10 22:32
MSQuincyTE schreef:
SJ die vinden blijkbaar een oefen wedstrijd niet nodig, wel dom natuurlijk om zo te denken vind ik
Waarom is het dom om geen interesse in een oefenwedstrijd te hebben? Ik vind dat jij steeds raarder begint te redeneren...
Mac
Geplaatst: 17-02-10 09:02
Ik zou daar ook wel interesse in hebben Mei is bij mij ook al aardig volgepland, maar andere maanden moeten wel lukken denk ik.