Het begon met wat trainingen in Baarle-Nassau, daarna het kampioenschap voor 5 jarige eventers. Verder heb ik alleen nog L in Princenhage en Barchem gereden.
Het seizoen was dus kort maar krachtig!
Zazoe was in Ermelo 4e.
Z'n draf was nog niet zo optimaal, dus voor de dressuur wat lage punten. Maar heeft zich toch nog wat omhoog kunnen werken in de terreinproef.

Stippie kreeg best goede punten in de dressuur, maar had 2 balken in het springen. Voor de terreinproef wel weer hele goede punten.

Daarna naar Princenhage, de 1e keer L.
Zazoe was 2e na de dressuur. foutloos in het springen en foutloos in de cross. uiteindelijk waren we 1e! Hij had er echt veel plezier in! moet je dat blije koppie zien! (en dat van mij
)
Stippie stond in de middenmoot na de dressuur, had foutloos gesprongen maar had een weigering op een boom in het water. Op deze foto zie je hem ook al een beetje spannend naar dat water kijken

Toen had ik natuurlijk de smaak te pakken! Snel een mailtje gestuurd naar Barchem of ik nog kon starten. Maar ik kwam natuurlijk op de reservelijst. Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat ik nog mocht starten. Bellen ze me vrijdagavond dat ik toch mocht komen met 2 paarden! Dus terug naar stal, twee paarden wassen en vlechten en op tijd naar bed. En s'morgens om 5 uur weg gereden naar Barchem.
Zazoe liep een nette dressuurproef, sprong foutloos en crosste foutloos binnen de tijd. Dat waren er maar 2 van de 90 in't L! Zazoe won met meer dan 10 punten verschil met de 2e! Hij liep echt grandioos in 't terrein, dit is echt z'n ding!

Stippie liep ook een goede proef, sprong foutloos en crosste foutloos met 2 tijdstrafpunten maarrrr, ik was zo stom om bij een hindernis een vlag aan de verkeerde kant te passeren, dus uitgesloten. In eerste instantie stond de uitslag wel op de lijst, hij was vierde geworden als ik niet zo stom was geweest!

Het seizoen begon natuurlijk met training. Deze filmpjes zijn gemaakt in Baarle-Nassau. Aan het einde van de filmpjes staan nog fragmenten van wedstrijden.
Zazoe:
Stippie:
Nou gaan we er komend seizoen voor een goeie tegenaan! We hebben al het een en ander ingeschreven. Ik heb er zin in!

haha. 

)