Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mirgino schreef:dan moet je iets meer gegevens geven
het stamboek,de vader, moeder
wat kan ze allemaal, heeft ze al eens een veulen gehad
stokmaat,foto

en ze is echt precies haar moeder.Sonja schreef:Niet banketstaaf opvatten, ik bedoel het gewoon even feitelijk omdat mensen geneigd zijn hun eigen paard wat te overschatten en zichzelf daardoor rijk te rekenen.
Is dus een recreatiepaardje met vlekjes.
woldhoeve schreef:Het is heel moeilijk om in deze een paard te verkopen. Wij hebben onze prijzen naar beneden gebracht om te kunnen verkopen. Eerder verkocht je een am. appie voor een goede prijs maar helaas is die tijd voorbij. Je moet echt een liefhebber treffen, dus ik denk dat je met 3000 euro voor een 11jarige merrie nog niet zo raar zit.
Ik heb 3/4 am. appie van 3 jaar merrie en met kleur verkocht voor nog geen 1500 euro. Moeilijk te schatten, ik ken je merrie wel omdat we haar zelf hebben gefokten ze is echt precies haar moeder.
maar goed, je moet blij zijn met een koper.
Groetjes Tea
maarja even doorbijten denk ik dan maar.
MSQuincyTE schreef:mychinook het paard word in januari 12 jaar en niet in juni
mychinook schreef:woldhoeve schreef:Het is heel moeilijk om in deze een paard te verkopen. Wij hebben onze prijzen naar beneden gebracht om te kunnen verkopen. Eerder verkocht je een am. appie voor een goede prijs maar helaas is die tijd voorbij. Je moet echt een liefhebber treffen, dus ik denk dat je met 3000 euro voor een 11jarige merrie nog niet zo raar zit.
Ik heb 3/4 am. appie van 3 jaar merrie en met kleur verkocht voor nog geen 1500 euro. Moeilijk te schatten, ik ken je merrie wel omdat we haar zelf hebben gefokten ze is echt precies haar moeder.
maar goed, je moet blij zijn met een koper.
Groetjes Tea
hai
ik weet dat het nogal een k*t tijd is ook vanwege de krediet***** en de winter
daarom heb ik vannachtend toch maar besloten om alleen mijn trailer weg te gaan doen
en chinook te houden. ik vind het gewoon te moeilijk en niet eerlijk tegen over haar.
het ging mij ook grotendeels om het financieele omdat ik nu best wat moet betalen voor de stalling ookal loopt ze daar dagelijks in de lessen mee. dat bedrag is voor mij nu even veel omdat mijn kleine mannetje van 10 weken toch best wel wat kostmaarja even doorbijten denk ik dan maar.
fijne dagen in elk geval alvast!!
ohja thea ik heb pas foto's gekregen van chinook haar dochter.die doet het ook leuk op de keuringen![]()
ken je die ook toevallig?
je hebt nu even langer om er over na te denken. Met een kindje van net 10 weken is je leven even helemaal gevuld, maar je zult zien als ze iets ouder worden je in een ritme raakt en je echt wel weer tijd vind voor je paardje (hier spreekt een moeder met zoon van 4 uit ervaring
) en dan is het een heerlijke afleiding en even tijd voor jezelf momentje
mychinook schreef:MSQuincyTE schreef:mychinook het paard word in januari 12 jaar en niet in juni
uhm ik wist niet dat een geboortedatum niet telt bij een paard?? altijd gedacht dat op de geboortedatum het dier dan zijn leeftijd bereikt. maargoed gelukkig heeft dat er nu niks mee te maken want zoals ik al zei ik wist het niet zeker van de verkoop en ben nu vast beraden dat ze niet weggaat.
hoe oud, wel of geen papier......ze blijft gewoon bij mij tot nu toe.
zorajee schreef:hee is dat geen idee voor jou?
ver lease je appie
voor de kosten van de stalling mogen ze hem leasen en gebruiken die maand
MSQuincyTE schreef:Elliebelle dat is dus niet waar elk paard,poes hond of welk dier dan ook is op 1 januari weer 1 jaar ouder, wie het verzonnen heeft weet ik niet, of ik het er mee eens ben, nee ik ben het daar dus niet mee eens, dan zou het voor ons als mens zijnde eigenlijks ook zo moeten zijn is mijn mening