Lekker kontje heeft me paard he:

En gister lekker naar buiten geweest:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mooi paardje heb je.
Rebel's vader is Betcha Doc Hicks ( Doc Bar en Docs Hickory) en zijn moeder is Flip Bar Cody (Topsail Cody). Dus reining/cutting gefokt. En hij is net zo braaf als ie mooi is
Hij is nu 6 en heb hem nu een jaartje. Hij is echt helemaal mijn vriend:) We rijden nu vooral recreatief en hebben dit jaar paar Wran wedstrijdjes gestart (trail pleasure en reining) en volgend jaar de reining wat meer proberen. En we doen clinics en lessen (oliver stein, angelique ferdinandus, mireille van soldt) en in januari Rieky Young dus ben heel erg benieuwd!!!
irmadehoop schreef:Zo te zien heb jij hetzelfde zadel als ik. Is het een pullmann equiflex? En die blauwe airidepad heb ik in het groen... We hebben kennelijk dezelde smaak. Ik woon in Zuid Holland aan zee, dus de kans dat we elkaar met (bijna) dezelfde setjes tegenkomen is klein , mocht je dat vervelend vinden. Ik ben er erg tevreden mee, jij ook?

Cassidy schreef:Super die omgeving daar. Paardje heeft een lekker bekkie, lekker kontje, maar ook een beetje buik...
Hij moest erg wennen aan de overstap op stro. Hij is echt heel dik geworden, maar het is nu alweer aan het minder worden. Hij leek op een gegeven moment wel 10 maanden drachtig!!!
!