Maar... Daar aangekomen raakte ik geloof ik een beetje van slag... Ondertussen weet ik natuurlijk dat de inrijbak en de wedstrijdbak niet met elkaar te vergelijken zijn
, maar hier dus blijkbaar wel... De inrijbak-attributen werden meegenomen naar de wedstrijdbak?Tijdens de wedstrijd (pleasure L5) zag ik shanks voorbij komen. Okay, zal wel mogen met die nieuwe, rare
regelgeving zeker..? Totdat ik ze doodleuk met de shank op 2 handen zie rijden...? En dan nog mensen hoor zeggen dat dat mág??Anyway, zal wel zo zijn...
Ik even een tostietje halen in de kantine, was toevallig de prijsuitreiking van de L4 pleasure.
Maar zie daar gewoon paarden staan in de line up met een stootteugel?
Wil niemand afkraken hoor, ook de manege of organisatie niet, maar stond daar zo met mn mond vol tanden...
Is het nou zo dat dít gewoon het wedstrijdniveau is geworden? Hadden we hier te maken met een uitzondering? Snapte er geen hol meer van...?!! Kan iemand me wat duidelijkheid verschaffen? Ik heb begrepen dat dit een WRAN show was, maar later hoorde ik weer dat het onderling was, dus dat hielp me ook niet echt verder
.
L5 met shanks, L4 met stootteugel.........heel raar..