Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha.. nouja 177 punten. losspringen ging ook super slecht dacht echt van wa ben ik aan begonnen had ik deze maar overgeslagen... was echt super sjagie geworden.. nouja parcours in.. echt super fijn te rijden opeens.. en foutloos .. toen na 20 min de cross in.. alles ging super..puntjes/smalletjes een hindernis waar water door stroomde en allebei de waterbakken super .. toen nog laatste hindernis over de brug heen ging die zo hard.. en net heel iets buiten de tijd binnen.. dus weer 2 puntjes erbij
niet gewacht op prijsuitreiking maarja hoor ik vanavond of morgen wel.. 
. Voor de tweede waterbak een weigering op de boom voor het water omdat ik teveel bleef afwachten ipv aan het rijden was. Daarna opnieuw aangereden en ging braaf over de boom en ook super van de afsprong het water in. Daarna nog een paar hindernissen en we waren thuis
. Al met al dus met 1 weigering rondgekomen, maar absoluut tevreden was hij was errug pittig

.
) Toen bleek dat ik bij hindernis 4 de vlag aan de verkeerde kant had gepasseerd, uitgesloten dus
) Toen we terug bij de wagen kwamen bleek hij ook nog z'n ijzer er af te hebben! Gelukkig dacht de organisatie fijn met me mee en mocht ik als laatste starten (crossen zelfs na de M-ponies, dank daarvoor an de organisatie) Dressuur nog wel ff zonder ijzer moeten rijden, maar dat was gelukkig geen probleem, fijne proef gereden. Nog maar een keer goed de cross bekeken en daarna foutloos gesprongen. De cross ging geweldig met Zazoe!
Ben echt super blij!

jori_X schreef:Weet iemand wie foto's heeft gemaakt?Ik heb sowieso iemand gezien bij hindernis 5

Maar morgen eerst in de B.. 

Foutloos, maar niet echt een fijn rondje.
Ze was wel wat twijfelachtig hier en daar, maar ze ging als een speer.
Erg fijn gereden, en wat een onwijs gave cross! Ze vond de sprongen voor de waterbak wel spannend. 

Wat een topseizoen hebben we gehad. Volgende keer lekker L.
Dressuur niet zo, toch nog een zesde plaats. Springen en cross foutloos, cross 3 seconden buiten de tijd.
Slordigheid ten top. Voor de cross besloten om overal de korte route te rijden. We willen tenslotte volgend jaar L starten. Een goede trainig, want er stonden genoeg dingen in die we allebei niet eerder hebben gezien. Ook de brug over het water leek me al moeilijk genoeg. Maar daar juist verder geen enkel probleem tegengekomen, en heerlijk foutloos rond kunnen rijden. De tijd weet ik niet, ik rijd zonder klok. Maar als ik Hilde zo hoor zal dat van mij niet veel beter zijn. We eindigden direct daarachter, als vierde....