Het was bij Manege de Eik. S'morgens om 10.15 uur eerst gedressuurd.
Heb gekozen voor een F12 proef (FNRS) welke gelijk zou zijn met
een M-proef. Echter vond ik de onderdelen meer L-klasse dus dacht
dit wel aan te kunnen. Proef liep op 1 onderdeel na heerlijk.
(mijn vader las iets verkeerd, maar was al zo blij dat hij stond voor te lezen)
Als commentaar allemaal duidelijke punten maar 1tje wist ik niet,
Bij A de rijbaan in vrije stap verlaten- dus ik teugels losser en klopje op de hals.
Stond als commentaar bij, pas NA M belonen
Goh.. weer iets geleerd. Maar had 225 punten (is mij verteld dat je bij 210 punten een
winstpunt had, dus dit was best goed) Was 2de in de F12 proef-klassement.
Toen begon het wachten, en nog eens wachten..
Heb geholpen om het parcours op te bouwen om zo een beetje de tijd te doden.
Moest pas om 14.32 uur crossen. dus eerst de cross gelopen. Bleek een korte cross te zijn
aangezien de ideale tijd 5.52 minuten was. Leuke crossje met flinke scheurstukken erbij.
Leuke afsprongen en schattige hindernissen. Overal foutloos en volgens mij een redelijke tijd.
(exact weet ik het nog niet)
Daarna weer na de trailer en een deken opgehaald want zou nog een uur moeten wachten voor het springen. Even rond gereden en iemand van een post vergezeld en daarna terug gereden naar de manege en toen mocht ik meteen na binnen. Dus een insprongetje gedaan en hupsakee de ring in.
Waren 6 hindernissen welke maar 1 keer van hand veranderde dus 3-4-5-6 waren achter elkaar als een soort volte. Beetje de bocht door trekken maar alles foutloos gesprongen.
Toen lekker paardje naar huis gebracht (die was wel zat van het lange wachten) en s'avonds weer terug voor de prijsuitreiking. WE ZIJN 5DE geworden!!
Nishant was s'morgens nog aanwezig om foto;s te maken, dus ik ben benieuwd hoe ze zijn geworden!!
Complimenten voor de organisatie alleen het lange wachten tussen dressuur en cross is helaas niet
zo geweldig, maar ik begrijp het wel waarom jullie dit doen! (anders blijft er geen ruiter in de ring als een paard door de cross gaat!)
.
nou ik had er bijna 7 min. over gedaan dus wat hun dan zeggen vind ik heel raar.
?
.
! Had ook niet het gevoel dat ze ergens twijfelde
!
.

(
eerste hindernis had ik ook nog een balk haha. Muur vond ik wel mooi! Heeft mijn moeder nog een mooie foto van weten te maken.
. Mijn rubriek was uiteraard de laatste, begonnen ze op de 8ste plaats zoveel punten en dat was ik niet. Ik dacht, nja jammer. Dan zit ik er niet bij. Bij de 4de prijs lette ik niet eens meer op, dacht dat het wel gedaan was voor mij haha. Wilde sonja de eerste prijs zeggen, zegt ze ook zo uber geweldig: Ja, ik weet waarom deze persoon heeft gewonnen, want die wilde mij thee brengen vanmiddag