Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Citaat:Hoiii,
Wij zijn veilig en zeer tevreden teruggekomen!
Losrijden was weer heeeeel spannend allemaal. Was op maisland en dat liep niet zo fijn. Koss durfde er eerst ook niet op. Hij was erg gespannen en errug voorwaarts...De proef was zeeeeer slecht. We lagen echt in een deuk, Mark ook.Niet op de hoefslag, zomaar in de galop (wel iedere keer de goede galop
). Paar extra voltes gedraaid hier en daar, overgangen naar stap.
![]()
Tot onze stomme verbazing was hij niet eens laatste maar een na laatste in de ring![]()
171 punten maar dat sloeg nergens op t was nog geen 140 punten waard, maar ach. Pony was weer een ervaring rijker.
De cross ging echt SUPER! Koss heeft alles gesprongen behalve de in-uitjes. Dat hebben ze nog nooit geoefend dus dat vond Mark niet fair. En ook de waterbak leverde een weigering op. Later ging hij wel met de rest van t groepje mee. Uiteindelijk toch 2x door de waterbak geweest.
En ook het springparcours ging prima en foutloos. Pony was wel moe.Maar wat een fijn dier is t toch!!
Foto's komen nog, we gaan eerst even een hapje eten om t te vieren.![]()
Heb ook nog leuk filmpje van de proef, incl. gegiechel van Mark en mij maar ik mag t van Mark niet op Youtube zetten..
Simmie schreef:Datum en toelichting op wijzigingen
Deze regels en richtlijnen gelden vanaf 1 april 2006. Topics of reacties die niet aan de regels voldoen zullen zonder bericht verwijderd of gesloten worden. Dit zal ook bij wijzigingen van deze regels gebeuren.
Richtlijnen
1) Respecteer de mening van anderen. Als je het niet met je voorganger in een topic eens bent, onderbouw dat dan goed, en doe dat beleefd.
2) Topics worden niet op verzoek gesloten als de reacties niet aan de verwachtingen voldoen. Realiseer je dat je, als je een topic plaatst, reacties kunt krijgen die niet stroken met je verwachtingen. Als je niet tegen (opbouwende) kritiek kunt, kun je beter geen topics openen.
3) Een paar foto’s ter illustratie van je bericht zijn toegestaan, tot maximaal 2. Het is ook niet toegestaan om meerdere berichten met foto’s te plaatsen. Meer foto’s zullen worden verwijderd. Deze regel geldt ook voor het HK topic.
4) Verzameltopics zijn niet toegestaan en zullen op slot worden gezet.
5) Om te voorkomen dat het aan het begin van het SGW-seizoen volloopt met voorbesprekingstopics, van wedstrijden die pas veel later in het seizoen zijn, mag er maximaal 1 maand vóór de aanvangstdatum van een SGW een voorbesprekingstopic geopend worden. In de titel dient de datum van de wedstrijd vermeld te worden, dus bv, Chaam 29 maart - voorbespreking.
6) De verslagentopics van de gereden wedstrijden blijven maximaal 2 weken ná de wedstrijddatum open om je verslag in neer te zetten. Daarna gaan ze op slot. De starttijden-topics gaan direct, na afloop van de wedstrijd op slot.
7) Het is niet toegestaan om, in welk topic dan ook, verzoeken tot het maken van foto's te doen. Als iemand aangeeft foto's te willen maken dan is melding daarvan in het voorbesprekingstopic toegestaan. Wil je graag dat die persoon foto's van je maakt, stuur de betreffende bokker dan even een pbtje. Dit om de topics overzichtelijk te houden en niet vol te laten stromen met berichten als "wil je van mij ook foto's maken?" Hetzelfde geldt voor vragen in de trant van "heb je toevallig van startnr. .. ook foto's gemaakt?" Stuur een pbtje aan degene die foto's heeft gemaakt! Verzoeken in de topics worden verwijderd!
.
.Kim14 schreef:Ik deed mee met m'n haflinger in de B.
Dressuur ging redelijk, zat er 5 min. op en moest toen meteen de ring in, was heel erg ingelopen.. wel 187 punten.
Cross ging super, ze sprong overal ontzettend hoog overheen en ze vond het prachtig. Wel 1 weigering op de oxer, ze durfte niet zonder dat de pony van mijn vriendin voor ging.
En in-uitjes hadden we nog nooit gesprongen, voor de derde vloog ze me eruit en nam ze een hindernis paal mee, die heb ik niet weer gesprongen dus dat telde voor 2 strafpunten.
Springen ging ontzettend goed, was bang dat ze te heet was, maar tegenovergestelde. Was foutloos.
Ben heel trots op mijn pony, was voor ons de eerste keer.
Jullie allemaal gefeliciteerd!
Romytjuuh schreef:Kim14 schreef:Ik deed mee met m'n haflinger in de B.
Dressuur ging redelijk, zat er 5 min. op en moest toen meteen de ring in, was heel erg ingelopen.. wel 187 punten.
Cross ging super, ze sprong overal ontzettend hoog overheen en ze vond het prachtig. Wel 1 weigering op de oxer, ze durfte niet zonder dat de pony van mijn vriendin voor ging.
En in-uitjes hadden we nog nooit gesprongen, voor de derde vloog ze me eruit en nam ze een hindernis paal mee, die heb ik niet weer gesprongen dus dat telde voor 2 strafpunten.
Springen ging ontzettend goed, was bang dat ze te heet was, maar tegenovergestelde. Was foutloos.
Ben heel trots op mijn pony, was voor ons de eerste keer.
Jullie allemaal gefeliciteerd!
Stond jij niet naast ons en was het een heel spectakel met inladen?
.
we hadden 191 punten 

We waren 1e in het M!
! Kim14 schreef:Ja idd. En de foto's
Noraly had bij de stram een duiksprong, dus ik ben benieuwd naar de foto. Met mijn vorige pony heb ik daar ook een foto van, dus is wel leuk als ik dat met deze pony ook heb.

Hij ging zooooo fijn
Gewoon 1e van de 230!
2e tripalon voor mij en me pony
?
haha!