[SGW] SGW Neede - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

SGW Neede - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 07:56

Wedstrijd is nog maar net begonnen, maar toch alvast het verslagentopic.

Ben benieuwd naar jullie ritten!

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 12:21

Ik ben helaas alweer terug uit Neede...Dressuur 195, springen 2 balken (ik was echt mega zenuwachtig) en cross foutloos tot aan 6.
Kwam het bos uit na de watercombinatie en meneer wilde direct uit het bos opeens niet meer verder (wat ik eigenlijk al eerder had verwacht :$).
Kwam niet eens in de buurt van de hindernis, hij kwam telkens omhoog en draaide om. Dat was dus einde cross...

BuenaVista

Re: SGW Neede - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 13:08

jammer chantal. Was dit je crossdebuut? Nog bedankt trouwens voor t terug geven van mijn startcoupon.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 13:18

Jeetje Ratjelover, dat is wel jammer :(:)

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 13:36

Was inderdaad mijn debuut. Qua hindernissen kijkt ie nergens naar, maar hij heeft thuis ook enorm last van verlatingsangst. Dus was al blij dat ik weg kwam van het starthok naar 1 :P
Mgoed, aankomende weken mag ie weer mee, hopenlijk valt het kwartje dan een keer ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:17

Ook weer terug...

Ik reed niet echt een hele super proef, Zetje was wat mat. Ze sprong 1x om in de galop dus daar een 5 ipv een 8 (zei jury). Toch nog 200pnt. Springen ook netjes foutloos.

Cross ging echt zoveel fijner als Gorssel. Vond hem echt leuk en goed te rijden. Helaas schrok zetje echt bij het water en ging 1x heel hard achteruit. Daar dus 1 stop... En als het goed is mijn 1e winstpunt (was nog maar 1 stijlformulier van mij binnen :? )

Zat met die stop gewoon 1 plek buiten de prijzen :oo Een kwart was uitgesloten in de cross in mijn ring!

@ chantal: wat onwijs balen zeg! Dat verwacht je toch ook niet :(:)

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:20

Supergoed gereden Mandy! Jammer van die ene stop.
Wow, een kwart uitgesloten...dat is wel veel zeg.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:21

8 ofzo waren er uitgesloten in mijn ring. Normaal zit je met een stop ook vet buiten de prijzen, nu dus niet!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 15:22

Hardstikke mooi resultaat toch Mandy?
Komt wel goed met Zetje!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:23

Ja ben vooral tevreden over hoe ze nu het terrein door ging. Nergens twijfel (op het water na) en niet overal in draf zoals in Gorssel. Ze komt er wel.
Helaas was dit haar laatste cross voor dit jaar. Volgend jaar krijgt ze eerst haar veulen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 15:25

Dat is dan wel weer een beetje jammer, maar als je haar na de bevalling weer op gaat pakken, heeft ze het spelletje vast zo weer door!

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:27

Heerlijk is dat als ze zonder twijfel het terrein rond gaan, ik verwacht na de bevalling dan ook geen problemen als ik jouw zo hoor ;)
Denk dat je haar dan zo weer mee kan nemen :j

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:28

Jouwe is ook drachtig Chantal!?

@ simmie: dat verwacht ik ook wel... eerst maar eens zien dat het veulen er gezond uit komt en dan zien we wel weer in het najaar. Zo lang het veulen er bij loopt, cross ik iig nog niet met haar.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:36

Whaha neej, Timba is toch echt een ruin.
(Misschien ook niet helemaal duidelijk geformuleerd dat het over jouw paardje ging :o )

Wat jouw paard betreft, heb je ook groot gelijk dat je niet crosst zolang het veulen erbij zal lopen. Maar jij hebt toch ook nog een ander paard waarmee je gaat crossen? Misschien pakt die het ook wel zo goed op!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:38

Mandy, wat een fijn resultaat zeg met Zetje!! Inderdaad 'balen' ;) dat het voorlopig weer even klaar is, maar wat Simmie zegt; ik denk dat ze straks wel weer de smaak te pakken krijgt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 15:39

rowo schreef:
@ simmie: dat verwacht ik ook wel... eerst maar eens zien dat het veulen er gezond uit komt en dan zien we wel weer in het najaar. Zo lang het veulen er bij loopt, cross ik iig nog niet met haar.

Verstandig en goed van je dat je Zetje zoveel tijd geeft daarmee! Laat haar eerst maar lekker mammie zijn en als het veulen afgespeend is weer lekker gaan crossen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:46

Netjes Mandy :). Gaat helemaal goed komen straks na haar veulen! :D

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 15:50

Wat jammer Chantal, maar toch niet slecht :n
Mandy: Had jou al gesproken ;)

Ik heb ook mijn debuut gemaakt. Dressuur had ik 206, springen foutloos. En de cross uitgesloten op het water. Moest mijn nummer inleveren maar ik mocht wel verder, dus daarna nog wat hindernissen gesprongen. Paar keer stukken mooi ritme dus wel fijne stukken. :)
Wel fijn dat ik gewoon door mocht :o Uiteindelijk toch nog wel fijn kunnen rijden, dus wel tevreden :)

Edit: En een mooie foto gekocht 8-)

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 16:18

Ik ben er ook weer!

@Martine_: volgensmij zat ik dan bij jouw in de baan, ik stond onder je met 204 :+

Dressuur ging dus wel lekker, wat simpel, een gebroken lijntje wat te klein gereden etc. Had nu 204 punten. 8 op middenstap denk ik, kon wel beter.

Springen had ik 1 stom balkje, eigen fout, wou net nog een galopsprong meer maken voor 8a.

In de cross súper weg op 1 (helemaaaal niet gewend van Vent!), alleen toen een uitzwaaier op 2, wat net wel/niet weigering is. Geen idee. Daarna ging goed tot het water, 1 stop maar wel erin. Daarna weer heel fijn, tot de Zwaan, weer 1 stop. Laatste stuk ging heeeeeeeel super :D :D :D

Had er 5,5 minuut over gedaan en ben verder wel heel tevreden! Hij heeft veel goede dingen gedaan :D

Heb dus niet gewacht op de protocollen van de cross. Ben er wel heel benieuwd naar.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 16:35

Ik vind het maar niets als het veulen op de kar stat en moeders met een volle uier. Wel ga ik zo snel mogelijk het rijden weer oppakken (als veulen erbij loopt).

@ hester: ik zat ook bij jou in de baan :) Ik zag je goeie punten al. Jammer van je cross, maar ook een goed gevoel dus?

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 17:20

Ik heb ook mijn debuut gemaakt vandaag:)
Dressuur was niet veel, maar was wat aan de late kant, dus heb maar 15 minuten losgereden (a) had ik 177 punten, springen foutloos en cross had ik 3 weigeringen :) Waarvan 2 op water en één stop op nummer 3. Supertevreden!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 17:22

Ik ben ook weer terug.

Dressuur 196 pnt en 3e plek in mijn ring. Paard liep voor het gevoel erg te drammen maar blijkbaar zag het er zo niet uit.

Met springen foutloos ondanks mijn heerlijke misafstanden en gerommel.

Cross ging heerlijk. Foutloos en ruim binnen de tijd.Paard kwam iets terug op de zwaan maar verder super.
Vond persoonlijk dat sommige hindernissen wel erg laag stonden dus paar keer aparte sprongen gehad. Verder super tevreden voor de 3e keer.

Ben uiteindelijk 2e geworden *\o/* *\o/* *\o/* en 2 wp rijker :D

Op naar Vasse.
De rest lees ik straks evenbij heb honger...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 17:28

Heel netjes gedaan Caroline! Gefeliciteerd met je 2e prijs en je winstpunten!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 17:55

rowo schreef:
@ hester: ik zat ook bij jou in de baan :) Ik zag je goeie punten al. Jammer van je cross, maar ook een goed gevoel dus?

Ja hoor! Hij wordt telkens vertrouwder, het is een lange weg met hem geweest om hem zo ver te krijgen :) Dat ie uberhaupt een springparcours normaal door gaat dus ben héél tevreden dat het ook zo kan :D

@Nikki: fijn dat je tevreden bent met je debuut! Bij nr 3 had ik ook mazzel dat Vent nog net wel sprong. Water had ik ook 1 stop.
@Caroline: gefeli met je wp'en en prijs! Super hoor! Het stond indd niet hoog ;)

Vond de hindernissen wel supermooi aangekleed! De heksenhindernis heel apart, bloempjes, kaas, kussentjes, haha echt leuk!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:15

weet iemand uitslagen van de B pony's (cat d/e) in ring 7 ??
wij zijn niet gebleven namlijk.. maarja morgen kom ik er zelf ook nog..