Ik ben een enorme angsthaast. Vind springen doodeng maar omdat ik afwisseling wel belangrijk vind spring ik af en toe thuis wat kleine kruisjes of ik laat de paarden aan de longe springen.
Eigenlijk heb ik me een beetje om laten praten om hier aan mee te doen.Mede omdat mijn merrie What's Up (v. Carland) het zo geweldig vind heb ik me ingeschreven. Wat heb ik daar een spijt van gehad. Na een nacht met heel weinig slaap ging ik op van de zenuwen van start in mijn favo onderdeel de dressuur. Helaas was ik vreselijk misselijk voor wat nog komen moest en was Wup daardoor wat van slag.Helemaal fijn ging het niet

toch 193 en daarmee eerste tot we moesten gaan crossen. Hierdoor nog meer zenuwen. In mijn stress sprong ik met het losspringen een hindernis van de verkeerde kant zodat wup haar nek zowat brak over een grondbalk. De hindernis van de juiste kant leverder daarna zo'n noodsprong op dat ik het helemaal gehad had. Fijn een tripalon mag je gelukkig overal langs.

Ik kijk al niet meer vrolijk
In een tripalon mag je in een groepje starten.Dat hebben wij ook gedaan en daar kon ik me een beetje aan optrekken

Hindernis 1 was zo laag dat ik dat toch wel durfde. Hindernis 2 was alleen een waterbak, das net zoiets als door een erg grote plas dus dat kon ik ook. Hindernis 3 was heel eng maar dat ging zo snel dat ik er over was voor ik er erg in had.
Daarna kwam er ontspanning in en vond ik het zowaar leuk. Met dank aan Lia voor de 2e waterbak foto's

en voor je het weet ben je 18 hindernissen verder
Met maar 2 fout niet slecht voor een watje zoals ik
Toen het springen. Weer een boel gemiep van mijn kant want die oxer *ieekks*

zie mijn gezicht
Vanuit draf de eerste gesprongen met het idee de oxer over te slaan. Wup dacht er anders over en wederom gingen we harder dan mijn planning en kon ik eigenlijk alleen nog maar zorgen dat we de juiste kant op gingen. Tot mijn grote schrik en verbazing was ik alweer over de laatste heen en had ik niet eens vergeten te ademen
Nog meer verbazing dat ik foutloos was.

super trots natuurlijk omdat ik toch alles gedaan had. Wup had de dag van haar leven die vond het machtig mooi en uiteindelijk keihard gelachen toen bij de prijsuitreiking bleek dat we de 5e prijs op mochten halen.
's nachts heb ik weer heerlijk geslapen
Petje af.

, ik vind crossen gaaf
. Dus toen moest Kim het ook maar eens proberen
) 
)