[SGW] SGW Gorssel - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

SGW Gorssel - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 08:11

Een klein beetje heel vroeg aangezien de eersten net pas hebben gedressuurd :o
Maar barst los voor diegenen die vandaag hebben gestart, ik hoop op veel goede resultatien!

rowo

Re: SGW Gorssel - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 13:23

Jij was op tijd Marloes :D Ik ben ook errug benieuwd!!!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 14:40

Hallo :)

Ik was al heel vroeg klaar, aangezien ik als eerste de cross in moest ;)
Sunny liep niet een hele fijne dressuur, daarmee vierde van de acht. Met springen een balkje wat niet echt nodig was.
In de cross was ik foutloos binnen de tijd. Ze pakte weer heerlijk aan!
Uiteindelijk een eerste plaats :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 16:22

Super weer Renske! Gefeliciteerd hoor!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:08

Kort maar krachtig verslag :D . Gefeliciteerd!!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:22

haha sorry ;) Ik kan wel over alle hindernissen vertellen, maar dat is lastig voor de mensen die het niet gezien hebben.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:32

Super Renske! Je gaat echt heel goed! Op naar Varsseveld!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:33

Gefeliciteerd Renske!

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:35

Vandaag heb ik LHC gestart voor het eerst in de L, dressuur ging niet echt geweldig maar toch 183 pnt. springen 2 balkjes en de cross 1 weigering. Ik ben echt super tevreden. Gefeliciteerd Renske!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:41

Goed gedaan allebei!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:54

Gefeliciteerd!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 18:39

Gefeliciteerd Renske!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:08

super gedaan renske!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:23

Ik ben ook eindelijk weer thuis.
Dressuur ging niet heel geweldig goed maar ook niet bar slecht, punten vielen dan ook een beetje tegen, maar goed. (helemaal als je 't vergeleek met de andere B-paarden ring waar iedereen op één na 215 of hoger had :+)

Springen ging wel oke, foutloos rond. :)
En Velvet schijnt het crossen nu helemaal door te hebben, ze pakte echt heel fijn aan vandaag! Kwam dan ook mooi foutloos en binnen de tijd rond :)
Zitten wel een paar rotwendingen in de cross trouwens, moet je echt ff flink sturen, maar ik vond de cross heel goed te doen voor de B-paarden. Zoals al gezegd wel enorm veel weigeringen op hindernis 1 en 2..

Zag Renske 's ochtends nog, zag er goed uit! Nog gefeliciteerd met je eerste plaats :)

Heb ook nog ff met Canter en Ruud staan praten en later nog even met Juventus, en heb voornamelijk héél erg lang moeten wachten op de prijsuitreiking, moest echt 3 uur ofzo wachten in totaal. :\
Maar het wachten werd beloond met een 5e prijs *\o/*

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:45

Gefeliciteerd Jitske! *\o/*

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:18

Ik hoop dat iedereen lekker gereden heeft ??? Nog even en het is alweer einde van het jaar en dan komt de winter ook wel weer snel. Zou zo graag ook weer een beetje dat ritme willen hebben om te starten......lekker alleen de allerleukste crossen rijden....

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:28

Vanmorgen om 945 vertrokken en net om 2145 weer thuis. lange dag.
Dressuur 4e met 246 punten
Springen 2 balken :( Erg balen.
Cross weigering op 1. Ging echt vies in de staak. Volgende keer een scherper spoortje proberen. Had het nog nooit meegemaakt met haar maar de rest ging super. In 1e instantie had men mij ook een weigering op de waterinloop gegeven maar paard ging wel zijwaarts. Protest ingediend en weigering ingetrokken :D
1 wp erbij en uiteindelijk 9e. geen prijs. Ondanks de weigering op hindernis 1 superfijn gereden en maar 4 tijdfouten.
Ik vond de 1e hindernis en de 2e niet echt uitnodigend staan voor de B. De rest wel :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:30

Fijn Caroline, wel a-sociaal hoge dressuurpunten!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:36

Dressuur ging ook wel heel lekker. Stond daarmee 4e!!!!

Prijswinnaars gefeliciteerd.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:41

Goedenavond!

Nou hier mijn Gorssel verslag:
Vorstin was vanochtend echt weer heel druk. Nog voor ze mij gezien had liep ze in haar box te springen. Op weg naar de stapmolen liep ze alleen maar heel hard te bokken naast me. Gelukkig kon ik na de molen wel redelijk rustig vlechten, en om half 11 reden we weg.
Dressuur met inrijden ging wel netjes, niet specta maar gewoon netjes. De federatievertegenwoordiger kwam nog naar mij toe om mijn zweep op te meten. Ik wist wel dat ze maar 1.10 mochten zijn, maar ik dacht dat die van mij korter was. Nou mooi niet dus, 1.20 :o Ik mocht niet met die zweep starten dus ben maar zonder gestart. De vader van degene voor mij heeft me voorgelezen. Het proefje was wel netjes, kon goed mijn figuren rijden maar overgangen e.d waren minder. Na de cross bleek ik 239 punten te hebben := Zo hoog rijd ik nooit meer! De hele ring was zo hoog gepunt, en ik stond gedeeld 5e. Daarna Vorstin weer op de trailer geparkeerd en de cross gelopen. Mooie cross, je kon zeker in het begin goed galopperen.
Daarna heb ik even een tijdje in het deurtje van de trailer zitten lezen. Vorstin stond lekker hooi te eten, die was rustig. Daarna naar het springen. Met losspringen ging ze echt héééél fijn, na de eerste paar gekke sprongen was ze heel licht in de hand en echt superlekker. In mijn parcours was ze weer erg heet, waardoor ik 1 balkje had. Keuren had ik al na de dressuur gedaan, dus gelijk door naar de cross. Daar even met Kim gekletst en een beetje ontspand, maar toen ik ging losrijden was ik weer gespannen. Het blijft toch afwachten hoe ze het gaat doen..
Vorstin had er zin in, ik kreeg haar na de losspringhindernis amper meer terug. Toen naar start. Wegrijden ging een beetje slowmo, maar ze ging iig. Eerste sprong ging voor mijn gevoel uit stilstand, daarna gelijk veel gas gegeven en pas vlak van tevoren weer teruggenomen. Die strategie heb ik de hele cross aangehouden. Op sommige sprongetjes stond ik dan voor mijn gevoel zowat stil, maar mijn vader zegt dat het wel meeviel. Voor het water ging ik een beetje slingerend naar de gastank, Vorstin wilde liever de middelste springen :+ Normaal gesproken geen probleem, maar nu wilde ik toch liever de goeie. Voor het water weer wat teruggenomen, maar wel voorwaarts gehouden. Voor het water wilde ze eerst even kijken, en ik kon haar niet gelijk doordrukken. Daardoor had ik een weigering. Toen weer vol gas verder, en de rest van de cross bleef ze ook lopen. Ik was helemaal gelukkig met haar :+: Die weigering kan me weinig schelen, want ik weet dat ze alleen ff wilde kijken. Als ik er gelijk over een boom heen moet, is dat geen probleem, maar met zo'n inloop staat ze vaak eventjes stil. Ik ben heel tevreden met hoe het is gegaan vandaag :)

Hebben mensen mij nog gezien? Ik heb eigenlijk alleen Kim en Juventus herkend (en Vief's moeder gesproken), maar verder eigenlijk niemand.

En alvast een foto die Muriel heeft gemaakt:
http://i395.photobucket.com/albums/pp33 ... GP0283.jpg

Gefeliciteerd Renske! Super hoor :D
Fijn dat je zo tevreden bent Nena!
Gefeliciteerd Jitske! Netjes hoor :D
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 12-09-09 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:47

Ben vandaag de cross wezen verkennen en heb onderweg wat foto's gemaakt! Voor wie interesse heeft. Ik weet niet of je ze uit mijn album kunt downloaden...als dat niet wil stuur me maar een pb dan zend ik 'm toe!
http://www.mijnalbum.nl/Album=8TTSR8FA

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:48

Goede verslagen allemaal hoor, gefeliciteerd!
Wat heb jij een gave frontriem zeg Snoekiej!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:53

TJEMIG.... :wow: :wow: :wow:

wat hebben sommige hoge punten !!!!!! gedressuurd.....

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:57

Bedankt Lisa :D Hij is leuk he!
Jammer van je balken en weigering op 1 Caroline! Die van mij ging bij de waterbak ook zijwaarts, niet achteruit, maar het beeld was niet voorwaarts meer, dus ik vond het geheel terecht dat ik een weigering had :j

Trouwens, weer een klacht over de stijlprotocollen. Ik had een 5,8, dus ben de protocollen op wezen halen bij het secretariaat. Daar heb ik me verbaasd over het feit dat er geen locatie vermeld stond (was wel het nieuwe briefje van de KNHS, dus kon er gewoon op), en dat er helemaal niets bij vermeld stond! Alleen 6 - 5.5 - 6.5 en 6 - 5 - 6. Echt, zo heb ik er toch helemaal niks aan? Heb dat nog gezegd bij het secretariaat, maar daar werd me gezegd dat de stijljury's te weinig tijd hadden voor commentaar, omdat de ruiters zo snel achter elkaar kwamen. Volgens mij komen ze om de 2 minuten, en daar hebben ze toch een schrijver voor :(

Verder heeft dit mijn goeie gevoel trouwens niet bederfd, ik heb een beetje sch**t aan de stijlpunten gekregen, het zal me een zorg zijn wat ik krijg. Ik weet zelf waar ik aan moet werken en dat ik in het heetst van de strijd niet altijd op mijn stijl let. Maar zolang ik Vorstin maar niet hinder of in gevaar breng vind ik het best :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:04

Toch fijn dat Vorstin weg wilde bij de start Shanouk! Dat is voorlopig het belangrijkste toch? Rest komt wel.
Toen ik de cross verkende stond de stijljury bij de waterbak.