Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

,maar paard heeft een nare kuch... dus doe niet mee. (daarnaast zijn ouders dat weekend op vakantie en heb ik oppas over de hond.. dus is het zo ie zo al lastiger).Zoezi schreef:Mah ik wil wel meerijden, maar bij de VLP heb ik niemand........
Dus, voor de 20 km, als ik mee mag rijden met iemand, graag.
SuSEQ schreef:Zoezi schreef:Mah ik wil wel meerijden, maar bij de VLP heb ik niemand........
Dus, voor de 20 km, als ik mee mag rijden met iemand, graag.
Heb je zin om weer samen te rijden? Ik zou vrij vroeg willen vertrekken (voor/rond de middag) en mikken op de minimumtijd.
Deze keer nog 20km omdat het al wat langer geleden is en dan in Lichtaart proberen om eens 30km tot een goed einde te brengen.

Zoezi schreef:Zo vroeg mogelijk is half 10 daar?
SuSEQ schreef:Zoezi schreef:Zo vroeg mogelijk is half 10 daar?
Laat ons zeggen 10h daar. Is dat goed?
Ik ben vandaag nog eens gaan rijden. Het begin ging moeizaam, maar na enkele km kwam Aktano los. Veel gedraafd en gegaloppeerd. Hij was vermoeid, maar niet pompaf. Als zondag goed gaat, probeer ik in Lichtaart de 30km.
Maar ik heb zeker te weten wel (veel te veel) geld betaald. Hoe zit dat, ben ik de enige??
Maar ja, wakker is wakker dus ik er alvast uit.
) was mijn lieve meisje wakker. Kleertjes aan, wassen, tandenpoetsen en hop naar beneden.
lekker handig!
Nogmaals geslaagd, want dat ging zonder problemen.
Kan je wel hebben van een 'Hollander' hè?
Maar goed, kostte enige moeite die elke keer voorbij te steken en kwamen ze elke keer weer tegen, uiteindelijk waren we ze kwijt.......

Zo'n eikels vind je op verschillende wedstrijden (VLP of VET) maar zouden we toch eens moeten kunnen betrappen. 

Lekker weer en alles weer prima geregeld. Het parcours was erg mooi, heel veel bos. Ook een paar leuke technische paadjes tussen de struiken en bomen door, en vlak voor de finish zelfs een sprongetje! 
Ik was in ieder geval heel tevreden! Ook omdat hij voor het eerst in de eerste ronde al begon te drinken, en daarna bijna iedere keer dat hij water aangeboden kreeg ook weer. Een primeur voor deze notoir slechte drinker!
Jantie schreef:Ook net terug.
Heel mooi parcours en goede organisatie.
We haalden de derde plaats in de 60km aan net geen 15kpu.
Paardje was in goede doen en wou nog een lus starten
We gaan waarschijnlijk ook wandelen in Langdorp volgende week als training voor Lichtaart.
Ik hhorde dat er enkele pijltjes weggenomen warenZo'n eikels vind je op verschillende wedstrijden (VLP of VET) maar zouden we toch eens moeten kunnen betrappen.

Misschien wil ik de lat te hoog leggen... Ik rij normaal met een meisje waar ik ook in Dinant mee samengereden heb, voor haar is het denk ik ook haar eerste 60 en zij wil zich ook klasseren voor de 80, dus we hebben wel gelijke doelstellingen.
) Enfin, zal maar zien hoe het verloopt, kzou het echt jammer vinden moesten we afgekeurd worden want tis onze laatste wedstrijd...
tweestrijd. Zal wel zien hoe hij loopt, waarschijnlijk wijst alles zijn eigen uit zeker?