Dit maakt het gewoon af bij een paard tijdens het showen vind ik. Wat vinden jullie mooier; lange manen of korte manen (zodat je de hals goed kunt zien)? helaas moet je paard wel aanleg hebben voor lange manen }>
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haarbal schreef:Als dat paardje graast gaattie op z'n eigen manen staan!
) Sonja schreef:Tja, als stalgenoot van DunnitsMystery kan ik natuurlijk niet gaan zeggen dat kort mooier isDie zag ik laatst ook voor het eerst met de manen los gereden worden, en dan is dat mooooooooi... echt zo sprookjesachtig....

Dat is echt ruig.. geen teugels in de weg en zwaaien met die handel
helaas pindakaas! snowdon schreef:Prachtig!!! DunnitsMystery heeft ook al van de prachtige manen ja, dat had ik laatst al gespot in zijn profielKan niet lang genoeg
heb ooit een keer een foto gezien van een palomino hengst die ze tot op de grond had. Dat was wel een beetje te lang
Zelf vind ik het lang genoeg als ze los bij Dunnit tot op de knie hangen. Heb gemerkt met rijden als ze langer zijn dat ze dat wat minder prettig vind (rij ook wel eens met knie beschermers en dan raken die manen daarin verstrikt).. Vind het erg tof lange manen maar Dunnit moet er geen last van hebben..

Meer je best doen als zijn manen onderhouden kan je toch niet, de rest moet het paard doen en dan gaan we weer terug naar aanleg

maar ik heb voor de zekerheid al antiknabbel 
>