Vraagprogramma:
http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... ncross.doc
Ik heb me opgegeven met Frits
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Guusjuh schreef:Tik Tak en ik rijden mee.![]()
Weet iemand hoe de dag er uit gaat zien? Ochtend instructie en middag cross, of cross aansluitend aan instructie?
In het vraagprogramma kom ik dit tegen:
’s Morgens zal onder begeleiding van instructeurs een aantal hindernissen worden geoefend, daar lang niet iedereen in de gelegenheid is om crosshindernissen te oefenen en crossen toch heel wat anders is dan een klassiek springparcours.
Daarna gaan de deelnemers individueel het parcours rijden.

We gaan eens proberen of 4x scheepsrecht is om mee te kunnen doen
) Guusjuh schreef:Tik Tak en ik rijden mee.![]()
Weet iemand hoe de dag er uit gaat zien? Ochtend instructie en middag cross, of cross aansluitend aan instructie?
In het vraagprogramma kom ik dit tegen:
’s Morgens zal onder begeleiding van instructeurs een aantal hindernissen worden geoefend, daar lang niet iedereen in de gelegenheid is om crosshindernissen te oefenen en crossen toch heel wat anders is dan een klassiek springparcours.
Daarna gaan de deelnemers individueel het parcours rijden.
. Had ik toch wel op kunnen geven voor de oefencross met m'n jongere paardje. Naja volgend jaar hoop ik gewoon mee te kunnen doen in het B
kimdepim schreef:Heb eigenlijk nu pas door dat de oefencross en de cross zelf op een ander weekend is. Had ik toch wel op kunnen geven voor de oefencross met m'n jongere paardje. Naja volgend jaar hoop ik gewoon mee te kunnen doen in het B