We hebben in januari de ijzers er onderuit gehaald omdat dit de oorzaak kon zijn van de warme hoeven. Ook is er een (andere) osteopaat bij geweest en die gaf aan dat haar rug flink vast zat. Vandaar ook de vele problemen met rijden. Een paar maanden later is er opnieuw een scan gemaakt en er was niks meer te vinden
Ook met rijden merken we ontzettend veel verschil. Ze valt nog wel op links naar binnen en op rechts naar buiten, maar dat zullen we er nu uit moeten gaan rijden. Voorwaarts drafje
Ontspanning..
En voor wie er zin in heeft
voor de behandelingen zag het er zo uit:Het is helaas op youtube niet zo goed te zien, maar ze beweegt zoveel meer
Het vervelendste vind ik nog dat we Joy wel hebben laten behandelen, alleen waarschijnlijk niet door de juiste mensen ....
En over de osteopaat die ik eerst had zijn anderen weer wel te spreken. Onze eerdere smeden hebben altijd gezegd dat Joy nooit zonder ijzers kan, terwijl de smid die ik nu heb zegt dat het geen probleem is. En wat uiteindelijk de waarheid is zullen we pas weten als het fout gaat zonder ijzers,
Ze springt ondertussen beide kanten goed aan en is na de overgang naar draf weer snel rustig: ze bleef altijd ontzettend heet...
Wij dachten dat we er waren, maar zijn door onder andere die opmerking toch weer verder gaan zoeken
Kon wel janken
Joh, Joy is helemaal geen carrieretype