boosheid...Jammer dat sommige ruiters hun ruiterregels vergeten.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
boosheid...Jammer dat sommige ruiters hun ruiterregels vergeten..
, maar mij bevalt hij wel. PBill schreef:.Ken een paardje dat geleerd was om achter een hond aan te gaan.. (working doghorse ?) De betreffende hond kijkt daarna wel beter uit.
)
. Wat ik wel altijd probeer is te zorgen dat de hond niet bij de achterbenen kan komen (dus rond blijven draaien). Op die manier hoop ik dat de pezen gespaard blijven bij een eventuele rake hap. Schoppen met de vootbenen lukt ook prima
Citaat:Toch wel schrikken als zo'n grote hond achter je aan komt !
Citaat:Hoe groot is de kans om er een bekeuring voor te krijgen als je met een te hoge snelheid een groepje andere paarden inhaalt ???
Je hoort gewoon te stappen als je een ander levend iets passeert
. Valt mee hoor,
.

) erop afgestuurd en samen met mijn hond de dobermann tot bij zijn baasje gejaagd. had hij niet van terug
.
Sugarmiss schreef:In stap is het erg moeilijk mensen passeren als je vanachter nadert. Je loopt nl net zo snel. Ik jog meestal door tot ik ze op 5 meter genaderd ben ga dan in stap en roep 'niet schrikken'als ze het nog niet gehoord hadden. Meestal staan ze dan stil en kan ik er voorbij