Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hilli schreef:Er zijn van die KNHS-achtige georganiseerde buitenritten, hoe dat pecies zit weet ik niet. Volgens mij kun je daar gewoon zo vaak aan meedoen als je wilt.
Voor de endurance-wedstrijden geldt inderdaad: eens per jaar een kennismakingsklasse-rit, met een maximum van 3.
Maar je hoeft geen omweg te maken hoor, die beesten kijken niet op of om.daffie1986 schreef:Als ik het dus goed begrijp mag je dus in 1 jaar 1x meedoen aan enjoy the ride en 1x aan een oefen wedstrijd bij de klasse I wedstrijd?
Ja en die schotse hooglandes, mag je dan gewoon doorrijden of moet je eromheen? Koeien en honden is ook geen probleem, hij is opgegroeid met honden en heeft 3 maanden op de boerderij van m'n vriend gestaan. 'T enige dat ie doet als hij schrikt is met 4 benen tegelijk stokstijf op de grond springen, haha.
Nu kan ik over de klassering en afstanden weinig vinden, hoe zit dat dan precies? Wanneer mag je in welke klasse starten en hoeveel kilometer is dat?
grapjas, ja over kalfje misschien, maar dat levert gegarandeerd hommeles op met mams en Citaat:Omdraaien, let op, jij om het paard heen, niet paard om jou.
L_Rivaldo schreef:Citaat:Omdraaien, let op, jij om het paard heen, niet paard om jou.
Hoe bedoel je dit ?
) Verder geen sliding stops bij de overgangen naar stap, gewone rustige overgangen.