Omdat ik al vroeg moest dressuren op zaterdag, ben ik er vrijdag al heen gegaan en heb vrijdag heerlijk kunnen zwemmen in zee.
Zaterdag morgen hebben we een redelijk tamme dressuur proef gereden, niet erg spectaculair, 205 punten (geloof ik). Floor, dankjewel voor het lezen!!
Springen ging niet optimaal. Het lag natuurlijk weer aan mij, en maakt het rot gevoel alleen maar erger. Er ging een balk af en daarna ben ik weer te veel gaan rijden, waardoor er totaal 3 balken af gingen.
Gelukkig mocht is wel de cross in. En dit was heerlijk!!
Ik wilde rustig gaan bij het bruggetje en bij de waterbak en daar liet Nick zich echt heel netjes terug nemen naar draf. Top beheersing dus!
ArianneF, hartelijk dank voor de mooie foto's!!
Hindernis a van de trein met spoorweg overgang:

en b:

(of stonden ze andersom?? Ik weet het niet meer...)
Dan hindernis 12 a:

en b:

En de schatkist, er waren wat decoratie dingen bij gemaakt die nogal glommen, dus daar keek ze een beetje naar, maar sprong netjes:

s'avonds ben ik met Marieke en haar moeder uitgebreid op het strand geweest en hebben we een heerlijke rit gemaakt.
Zondag ben ik alleen nog even kort naar het strand geweest, maar Nick was duidelijk moe dus ik ben niet zo lang geweest en daarna naar huis gereden.
We hebben echt een heerlijk weekend gehad!
Mooie foto's en een mooi resultaat dus