Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

celticpony schreef:Zegt meer over de onkunde van een ander dan over jou hoor! Snap je wel hoor, voor heel veel mensen telt alleen het bakwerk. Dat je meerdere malen per week, buiten meerdere trainigen doet telt niet mee... Frustrerend... Maar kortzichtig toch??!! Hou de eer aan jezelf en plaats lekker dat stukje, maak gebruik van de faciliteiten en thats it! Veel plezier hoor met je sport!! Maak maar eens een vergelijking met sprinters(op atletiekbaan) en duurlopers....lijkt me exact hetzelfde.
Jaimyliefje schreef:Wat jammer zeg... Echt belachelijk zo'n reactie.
Hebben jullie ooit verenigingsavonden? Dan kun je het daar openbaar voorleggen...

Ik denk dat dit een actie van een grote penny binnen de vereniging is of zo.
Sosha schreef:Ik denk dat dit een actie van een grote penny binnen de vereniging is of zo.
Ben zelf een fanatiek recreatief buitenrijder en had het laatst met een vriendin (prof. GP ruiter) nog over. Leek ons wel gaaf maar toch echt te heftig om endurance te rijden, alleen al al die uren in het zadel zouden we al tegen op zien (en die trainingen zijn ook echt niet mis). OK de alleerste basis wedstrijden is dan misschien nog tot daar aan toe, maar dan......... oefff
Lol geen echte sport
Dressuurzadel is een prima zadel voor endurance, je zit dan lekker lang wat fijn is voor de lange ritten.
En eventueel kom ik voor die tijd eens trainen bij/met jullie!! Jorie schreef:Gewoon doen!!!! Uren in het zadel valt ook wel mee hoor..... Je stapt nauwelijks en je hoeft niet door te zitten.....Dressuurzadel is een prima zadel voor endurance, je zit dan lekker lang wat fijn is voor de lange ritten.
Ik vind dat een aantal rekreatie ruiters maar ook endurance ruiters te weinig doen aan dressuur (wat ik echt de basis vind voor alle paardensporten) en dat een aantal dressuurruiters te weinig doen aan buiten ritten. Als jullie (en zeker de GP vriendin) eens meedoen zou dat een mooie stap naar beide kanten zijn!!
Ik rij nu 10 jaar endurance met een KWPNer en ben heel erg bereid om jullie te begeleiden als jullie besluiten het het toch eens op te wagen!!En eventueel kom ik voor die tijd eens trainen bij/met jullie!!