Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vincy schreef:Het grote buitenconcours (dressuur, springen en mennen) in Zelhem gaat in ieder gaval niet door, dus het zal dit keer een stuk rustiger zijn op het terrein dan andere keren.
Verder heb ik zelf geen ervaring met de endurance zelf;-) (wie weet ooit in de toekomst;-))
*volcano* schreef:Nou wij doen een derde poging voor de kennismakingsklasse. We hebben al 2 keer moeten afzeggen wegens een geblesseerd paard. Als die van mij deze week zonder klunzige stunts door komt, zoals op dr eigen benen gaan staan, dan zijn wij er zaterdag ook
Zie ik jou ook weer es na al die tijd!
Ze is in ieder geval tot nu toe nog heel gebleven, dus morgen en overmorgen nog even duimen, misschien moet ik dr in een dwangbuis voor paarden doen zodat ze zichzelf niet bezeren kan.

maar er zijn maar weinig palomino's denk ik, dus ons loop je vast niet zomaar voorbij.
Dat was dus van mij! Normaal een ontzettende dul, erg lief en kalm. De rust zelve. Maar nu dus niet!