[SGW] 21 mei Helden/Panningen BB-eventing? wie ook?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

21 mei Helden/Panningen BB-eventing? wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 22:05

Ben weer eens ergens ingetrapt :+ .
Moest toch naar Limburg, toen heb ik me hier ook maar voor opgegeven.
Nog meer bokkers die mee gaan doen?

Wel even gebeld of ik met mijn mini ponypaardje dit ging halen, en er werd gezegd dat het op 80 cm gebouwd zou
worden, dus we proberen het maar weer eens. Aangezien Michiel toch al vond dat ik ergens moest
gaan oefencrossen :o , dan maar ver weg, waar niemand ons kent 8-). (behalve de hele club van fjovrili, maar ach)
Alles wat ons niet aanstaat rijden we gewoon omheen.

Heb er wel zin in, wel weer spannend, vorige oefencross ben ik ergens achter een hindernis onder mijn pony gaan liggen.
Geen aanrader. Ze was toen zeer op d'r karakter getrapt vanwege een voor ons te hoog springparcours dat eraan vooraf ging.

Nu gaat er een B dressuur proef aan vooraf. (wordt drama vrees ik, die van mij is dan niet bij de les te houden)
(En ergens die dag een springparcours voor het Limburgs clubkampoenschap, maar dat heeft niets met de eventing te doen.
En ja, ik woon niet in Limburg en ja, ik ben dus wel lid van een club in Limburg, vandaar dat het kan :P (fjovrili))

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 08:47

Ah dus die mails gingen over jou :+ Ik moet je nog in de startlijsten verwerken, zou je je misschien nog even via de website kunnen inschrijven? Dan gaat t wat sneller.

Effe spammen ;) :P http://www.eventingmaasenpeel.nl Op dit moment zijn we al vol (60 combi's totaal voor AB, CDE en paarden), bij nog meer aanmeldingen komt er dus een wachtlijst. Hier vind je ook de startlijsten.

Mocht er nog iemand tijd over hebben om te helpen: we kunnen nog vrijwiliggers voor in de cross te gebruiken :j :j (bovendien kunnen we zeker iemand gebruiken met enige ervaring hiermee! :)) )

Oh ja, http://www.Horsepicture.nl komt foto's maken *-:)

zigoteau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 08:48

Wij doen ook mee als oefencross.wij hebben het paard pas 3 maanden en dan is de cross in Helden een fijne oefening. ;)

Sabertje

Re: 21 mei Helden/Panningen BB-eventing? wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 08:51

Ik doe ook mee. Heb nog geen cross gereden met mijn paardje alleen de trainingen in IJsselsteijn mee gedaan, ben wel benieuwd hoe hij het doet. En dan met name het water.
Dressuurproefje zal hij ook wel saai gaan vinden.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:32

Ik ben er ook bij voor de vetererinaire keuring! Suus: ik heb helaas niet nog iemand weten te strikken.. Of ze vinden het te ver weg of ze gaan al naar Graetheide :+.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:16

Ik zie dat ik er ook bij ben *\o/*
Hoop alleen dat we het ik-moet-eigenlijk-plassen-en-daarom-kan-ik-niet-springen-probleem van mijn paard die dag onder controle krijg/heb. Het is nogal een lange dag.

Weet iemand hoe het parkeer terrein daar is? Parkeren in een wei?

Vind het extra leuk dat het alle 3 de onderdelen zijn.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:23

als het goed is heeft mijn moeder mij ingeschreven :+
maar ik doe dan mee in het B is er trouwens ook water??

PPD_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:53

Jaaa ik doe ook mee! :D
Wordt mijn eerste oefencross (voor zowel mij als mijn (nogal schrikkerige :P) paard, dus ben benieuwd! Heb er wel zin in! :7 (tenzij het een drama gaat worden :Y) )

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 17:41

Eventinggek schreef:
Ah dus die mails gingen over jou :+ Ik moet je nog in de startlijsten verwerken, zou je je misschien nog even via de website kunnen inschrijven? Dan gaat t wat sneller.

Effe spammen ;) :P http://www.eventingmaasenpeel.nl Op dit moment zijn we al vol (60 combi's totaal voor AB, CDE en paarden), bij nog meer aanmeldingen komt er dus een wachtlijst. Hier vind je ook de startlijsten.

Mocht er nog iemand tijd over hebben om te helpen: we kunnen nog vrijwiliggers voor in de cross te gebruiken :j :j (bovendien kunnen we zeker iemand gebruiken met enige ervaring hiermee! :)) )

Oh ja, http://www.Horsepicture.nl komt foto's maken *-:)

Gniffel, ben dus blijkbaar gespreks onderwerp in mails :Y) :D ;) :o .
Die discussie kreeg ik vandaag pas mee, aangezien ze me van de club gewoon gevraagd hadden
of ik wou komen springen voor het Limb. club gebeuren. (we hebben niet zoveel springers in de club
met onze pony's tussen de paarden, vandaar dat ze me hebben moeten ompraten.)

Aangezien ik toen toch die kant uit moest, kwam de club met het idee dat ik ook mee kon doen met de BB-eventing.
(ze weten dat ik dat erg leuk vind en aangezien ik ahum 160 km moet rijden voor het geheel....en netzover terug.....)
Alleen hadden wij begrepen dat het dressuur en cross zou zijn (dat is 2 starts) en dus springen voor club gebeuren,
dat is 3 starts. (stond geen hoogte in het vraagprogramma bij springparcours, dus wij dachten dat er geen springen was)
Geen probleem dus....
Totdat... paard van de club kreupel en ik blijkbaar ook nog wat anders moest komen doen? En op 5 (wij dachten 4)
starts zou komen wat niet mag. :( (overigens kwam ik daar vandaag dus pas achter, aangezien de club de inschrijvingen regelt)

Vandaar de chaos, ik kan hier dus verder niets mee, de club bepaald wat ik wel of niet kom doen %)
Heb alleen als voorwaarde gesteld dat ik IETS! :)) :roll: wil springen, ze zijn denk ik nog in discussie.
Ik heb dus nu geen idee meer wat ze me wel of niet laten doen, maar ben niet zo moeilijk.
Draag ons kleine clubje warm hart toe en vind het allang tof dat iemand de hele boel wil regelen.
(Denk dat die nu ook de wanhoop nabij is)
Uiteraard hoop ik dat ze nog ergens een fjovrili lid zo gek krijgen te gaan 4-tallen of dressuur rijden, kan ik lekker springen :D .

Ben benieuwd wat ze me gaan laten doen.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:47

haha wazige situatie zeg :+

smullie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:08

Hoi Hoi,

De pony van Jody doet ook mee. Gaat voor t eerst crossen.. Ben benieuwd, met oefenen gaat t goed. Dus we zijn er ook bij om ze aan te moedigen en zonodig over de hindernissen te kwaken..hihihi..

Judith veel succes met Silly...

*\o/* *\o/*

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:13

Ik ben er die dag ook. Hoorde dat ik moest komen posten bij een hindernis :)

zigoteau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:16

Scum schreef:

8-) Dan zie je ons Wendy voor bij vliegen :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:29

Moet ze wel ff hoi zeggen he :D

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:55

Leuke uitdaging: kijken of je scum kunt vinden langs de route. Krijg ik ook extra punten (of juist minder natuurlijk) als ik je vind?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:27

Doe je dan mee Pol?
Leuk!

Ik moet volgens mij alleen bij een hindernis posten dus ik deel denk ik geen punten uit. Maar ik verwacht natuurlijk wel dat je even komt kletsen :)

PPD_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:49

Scum schreef:

Aaah dan kan je mij ook mooi opvangen als ik zonder paard voorbij kom vliegen :))

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:47

Wij komen zeker naar die kleine boef van ETS kijken!!!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:26

we hebben geloof ik ook nog hindernispersoneel nodig.... :roll: O:) Dan kan je extra goed aanmoedigen :+

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 22:19

Net terug van een etentje, lekker onhandig, moet morgen vroeg op endurance, gaaapppp.

Weet nog steeds niet wat ze nou met me gaan doen wat betreft starten.
Zit er ook een waterbak in? Ik vind waterbakken erg leuk.
(Sjol wisselend, die ze kent leuk, vreemde worden vaak eerst uitvoerig bestudeerd, ben benieuwd wat ze met deze gaat doen)
Ga als ik mee mag doen, proberen te raden wie scum is, terwijl ik langs tuf.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 22:53

Sjolvir schreef:

Gewoon bij elke hindernis roepen: Ben jij Scum? :D

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 11:45

Scum: ik doe mee ja. Wel een stukje rijden maar dan kan ik wel alvast een keer het gevoel krijgen. Dat het dan niet voor het echie is maakt me eigenlijk helemaal niets uit.

Heb er echt veel zin in. Moet alleen niet vergeten ook mijn dressuur spullen mee te nemen...

scum moet ik ondertussen wel herkennen. (Anders wordt ze ook boos denk ik :D )

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 21:59

Evelyne79 schreef:
Sjolvir schreef:

Gewoon bij elke hindernis roepen: Ben jij Scum? :D

Ja, en wat denken al die andere hindernis rechters dan wel niet, dat ik ze "scum" noem :D

Volgens de laatste mail berichten die ik binnen kreeg, mag ik springen op het Limburgs clubgebeuren en
BB eventing doen! JOEPIE!!
Mag iemand je proef voorlezen? bij de eventing.
En ahum hoe streng zijn ze qua kleding? rijjasje etc.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:13

Alles is wel gewoon in tenue hoor. En ik ben volop bezig met de startlijsten... zitten helemaal vol. De een na laatste hindernis is een waterdoorgang. Bergje op en dan bergje af t water in, geen echte grote waterbak of zo. Volgend jaar als t goed is wel.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:41

Ja, gewoon roepen. Who cares wat die mensen denken?
Als het goed is moet ik wel bij een interessante hindernis staan. Ik heb nl. gezegd dat ik alleen kom als ik bij een interessante hindernis wordt ingedeeld :D Aan jullie dus om te bedenken wat een interessante hindernis is. :+
Pol; je kunt zelfs koffie bij ons thuis komen drinken. Ik woon 1 km verderop :D