met rijden heb ik veel last van mijn knie, en na het rijden is mijn knie vaak weer vol vocht. diagnose van bijna een jaar geleden was gescheurde meniscus en gescheurde achterste kruisband. nu heb ik een `chronisch instabiele rechterknie`.
ik heb 2 weken terug ofzo maar weer met het ziekenhuis gebeld. er over gehad, en toch maar een afspraak gemaakt om te kijken of we toch evt voor een kijkoperatie moeten gaan.
gister ben ik geweest, en nu moest ik gelijk door naar de instrumentenmaker. ik krijg een kniebrace. deze moet tegengaan dat mijn onderbeen opzij zwabbert als het ware. iig dat mijn knie geen onnatuurlijke draaiingen meer maakt.
ik heb even een plaatje opgezocht op internet. deze lijkt erg op die ik ga krijgen. het enige verschil wat ik zo zie is de kleur

nu vraag ik mij af: kun je daar wel mee rijden??? heeft iemand daar ervaring mee? het lijkt mij eerlijk gezegd niks. al is een beetje stabiliteit wel lekker.
ik ben heel erg benieuwd, en als het niet beter wordt moest ik weer terugkomen om te kijken wat we anders nog voor mogelijkheden hebben...