[SGW] SGW Chaam - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

SGW Chaam - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 11:54

En? Hebben de bokkers genoten van de openingswedstrijd van het seizoen?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:03

ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's !!!!!! dat blijft toch het leukst

Sussie85Jarig

Re: SGW Chaam - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:41

Ik ben ook zeer benieuwd! Het weer zit in ieder geval mee dit jaar!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:49

ik ben ook benieuwd naar de verslagen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:07

we hebben iig mooi weer gehad, beter dan andere jaren :))

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:29

Het was echt super!! :D

Ons M debuut is meer als geslaagd!
Dressuur was ze erg fris, maar toch fijn te rijden! Stond daarmee 3e met 198 punten!
Met losspringen was ze nog steeds erg fris dus goed wat gereden! In het parcours was ze erg fijn, had helaas een balk op 9a, ze kon af maar maakte nog een pasje bij..

En toen het leukste, de cross!! Ik vond dat er een mooi gebouwde M cross stond, leuk uitdagend!
Ris pakte overal super aan en nergens twijfel, we kwamen foutloos binnen de tijd over de finish, echt top! :D

Uiteindelijk mochten we een 2e prijs in ontvangst nemen!! :D
Echt super genoten vandaag, een mooie start van het seizoen!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:32

Al weer enige tijd terug van een frustrerend dagje Chaam...

Mooie cross, en aardig weer. De dressuur was wat tam, maar verder netjes middenmoot. Springen leek met losrijden eigenlijk best lekker en te controleren te gaan, maar zodra we de ring in reden is ze gaan hoppen, was niet stil te zetten bij de juri, is over 1 gebeukt en bij hindernis 7 zaten we op 5 balken dus heb ik vrijwillig het parcours verlaten...

Heb verder veel anderen gezien, weet lang niet van iedereen de eindresultaten, dus ben verder heel nieuwsgierig!

L_J, wow, wat een heerlijk debuut! Gefeliciteerd met je 2e prijs!

Florence1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:53

Wat een dag. Een fijn zonnetje, een heerlijk paard, trouwe groom en fans, goede dressuur, foutloos gesprongen en fantastisch foutloos en binnen de tijd gecrosst. 2e in het M!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 17:54

Loes Joery, hardstikke gefeliciteerd. Jullie verdienen het!
Geweldig om bij je M-debuut gelijk zo'n mooie rit te rijden. Top gedaan!

Nickel: :(:)

Florence ook gefeliciteerd met jouw 2e plek!

Hopelijk hebben wij volgende week ook lekker weer!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:11

NICKELTJE @ wat sneu zo voor de eerste keer weer, waarschijnlijk had ze er erg veel zin in

LOES JOERY @ super zeg zo'n eerste cross en gelijk een M debuut maken !!!! gefeliciteerd

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:11

knap gedaan Floor en LJ, proficiat!

Nickeltje :(:)

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:22

Voor ons kort maar krachtig.
Met 2 paarden vanmorgen vroeg vertrokken.
Volbloedje heeft alleen dresuur en springen gelopen, die gaat morgen mee naar Fontainebleau, maar was goede training om buiten te rijden in wedstrijdverband, want hij was fris! En met hem vele andere, heb diverse paarden zien stuiteren vanmorgen.
Linda heeft zelf helaas last van haar knie en word (hopelijk) morgen geholpen, dus heeft alleen dressuur gereden, ook erg fris maar ondanks tevreden genoeg!

Nick, wat ontzettend balen!
Florence, super!
L_J, klasse meid, je gaat hard zo, ik zie je nog met je pony voorbij komen, en nu al zo snel M-paarden!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:03

@LJ: Gefeliciteerd!! :D
@Nickeltje; Balen hee :\

Fotooo's!! ;)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:09

Ik heb alleen foto's van het springparcours van EG...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:19

Wauw Loes, wat goed zeg!! Inderdaad, net van de pony's af en dan al zo goed meedoen bij de paarden +:)+

Florence ook super gedaan, meteen al prijs!!

Balen Nick, dat worden toch springlessen als ik het zo lees :(:)

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:21

hello!

LJ en Florence gefeliciteerd!!!

Even een kort verslag:
Violin, dressuur niet zo goed, punten nog veel lager ;) springen een balkje en cross foutloos en binnen de tijd :) Overal rechtdoor en het ging echt super!

Sunny heel erg fijn dressuur gereden! Daarmee een zevende plek of zoiets. Met springen 3 balken (oeps) en in de cross foutloos en iets uit de tijd. In totaal een vijfde prijs :)

Ik ben al met al super tevreden :D

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:23

Simmie schreef:
En? Hebben de bokkers genoten van de openingswedstrijd van het seizoen?

Ja hoor en nee hoor. Nee want ik was toch liever te paard geweest en ja hoor want mooie dag goede wedstrijd gezellige mensen mens wat wil je (behalve het paard dan) nog meer? Voor de winnaars: van harte! En voor de mensen die wat minder geluk hadden: aai over de bol en volgende keer beter. Groeten Paul

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:25

Ik ben ook weer thuis en al lekker gedoucht. Kort samengevat: drs en spr ging helemaal niet verkeerd, met spr wel 1 balk maar dat was mn eigen stuurfout.
In de cross had ik helaas een weigering op t water en ben helemaal gestrand op de dikke in-out voor het oude water. Pasjha pakte gewoon niet echt lekker aan en na 2x opnieuw aanrijden vond ik t welletjes. Helaas... Jammer want ik stond er best aardig voor. Nou flink oefenen want hij moet echt fitter zijn voor EL....

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:32

Mooie start van het seizoen Renske!

Jammer EG, enig idee waar het aan lag? Pashja is anders toch behoorlijk gretig?

Sussie85Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:39

@Nickeltje: dat is echt super balen zeg! Hopelijk gaat het volgende keer beter!
@L_J: knap zeg bij je eerste M cross! Gefeliciteerd met de tweede plaats.
@ Florence: ook gefeliciteerd met de tweede plek!
@ Renske: vijfde is ook heel netjes.
@ Eventinggek: jammer van de uitsluiting. Vorig jaar ging het in Chaam zo lekker! Hopelijk heb je Pashja voor Etten-Leur weer helemaal fit!

Hopelijk wordt het volgende week net zo super weer! Ik kijk er naar uit.

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:54

Ik ben ook weer thuis, net onder de douche vandaan. Mijn nieuwe crosshelm brengt vast geluk :+

Dressuur ging wel aardig, niet spectaculair maar zeker niet slecht. De jury dacht er helaas iets anders over, dus we hadden 165 punten.

Bij het springen liep Cannie eigenlijk heel fijn. De eerste hindernis helaas een balk, maar daardoor lette hij wel even beter op, dus sprong hij de rest erg netjes met helaas nog een pechbalkje. Hij was wel erg heet, maar fijn te rijden.

De cross begon heel goed, zonder twijfel, alleen moest ik hem bij de 'zaag' (dubbelsprong) iets doordrukken, maar eigenlijk ging dat prima. Toen kwam de surfplank en daar hadden we een weigering. Cannie vond hem heel eng, dus daarom heb ik de tweede keer aangereden op het alternatief. Dat was een aardig dikke picknicktafel. Daar klopte de afstand niet, waardoor Cannie er te dicht onder kwam, en had (denk ik) geen vermogen meer om zo ver omhoog te springen. Daardoor tikte Cannie hem goed hard aan, waardoor hij met z'n achterbenen bleef haken en daardoor struikelde bij de landing. Daar ben ik er dus ook afgevallen. Ik heb me gelukkig geen pijn gedaan (landde op mijn voeten) en Cannie heeft (zoals het er nu naar uit ziet) ook niks. Hij draaft gewoon mooi regelmatig en is nergens gevoelig op zijn benen.

Al met al ben ik wel heel tevreden hoe Cannie in de cross aanvoelde, en we gaan met vertrouwen naar Etten-Leur :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:39

Ik ben ook weer thuis, was echt een supermooie wedstrijd!!! Volgend jaar zeker weer!!!

Dressuur ging lekker en een mooie 197 punten :D. Springen ging ook erg fijn, was wel heet maar kon er wel aan blijven, alleen een balkje op 1.

De cross ging echt heerlijk en T pakte zo verschrikkelijk fijn aan! Van de surfplank naar het water was ik hem alleen even kwijt en maakte hij een hele mooie volte naar links, gelijk weer aangereden en zonder twijfel het water in en er weer uit!! Echt zo gaaf!!! Uiteindelijk dus 1 weigering en net binnen de tijd :D:D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 20:55

Nou Ka, best een fijn debuut dus! Goed gedaan!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:57

:D Heb echt zo zitten genieten!!! Geen alternatieven genomen en de combi's gingen echt super fijn!

HorsePicture

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:05

Heb vandaag wat foto's gemaakt, probeer ze deze week online te zetten, zitten wel wat gave tussen, was een geslaagde wedstrijd. weer wat bekenden gezien, van eerdere wedstrijden, viel op dat er deze keer vaak gelachen werd op de foto ;) . dat wil wel eens anders zijn

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door HorsePicture op 22-03-09 21:20, in het totaal 2 keer bewerkt