Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kwam vanmorgen op stal. Had Urose een snee in haar achterbeen
Dus ff aan de longe gegooid maar ze had er zo te zien geen last van. Ff de wond schoongemaakt en toch maar naar wedstrijd gegaan. Dressuur liep wel lekker, alleen na het halsstrekken werd ze heel lui en miste impuls. Had uiteindelijk 190. Springen en cross foutloos en was 2e
Ja t ging ook lekker
Gewoon rustig aan gedaan met de cross. Nog door iemand ingehaald. Maar we hebben gewoon veel afgewisseld. Stukken gestapt tussendoor en lekker gegallopeerd
(wel achter een ander maar toch).
egnie schreef:Ik ben er ook weer. Heb HC meegedaan. Reed mee in ring 2 met een stalgenootje (nr 41 en 42)
Dressuur: Tja echt niet ons ding, maar vandaag was Vos goed gemutst en wisten we er nog 186 punten uit te halen. Zaten wel fouten in, maar was zeer tevreden.
Cross: Hij kwam aan het kijken met de hindernis met een grijze muur eronder en vanuit bijna stilstand sprong hij hem nog. Verder nergens raar naar gekeken en lekker gereden. Waterbak 2x gedaan. De 2e keer in een heerlijke galop erdoor, moet ook ergens op de foto staan...
Springen: Fijn rondje. Hoewel hij weer heet begon na het horen van de bel. Helaas een balk op de eerste van de dubbel , maar fijne afstanden en geen aarzelingen.
Verder was ik heel tevreden, want hij struikelde bijna niet. Eenmaal een kleine hapering bij de dressuur maar verder dus niet!
Degenen met prijs GEFELICITEERD!
Ach ja, hij liep tenminste netjes rond.. dat ik niet zo wakker was en voltes afsneed en niet gevlochten had (scheelde 2 punten), kan hij ook niks aan doen
)
Wel heule hoge punten; 208.

Mooi spectakel voor de toeschouwers
Ook hebben ze mega veel foto's van ons gemaakt, ben dus erg benieuwd!
.
. En zelfs het parcours helemaal gesprongen met 2 balkjes, en dat voor een paard wat nog maar een paar keer wat gesprongen heeft
. Echt geweldig!