Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) sinds een paar weken af, het heeft ongeveer een jaar geduurd... Ik ben nu dik een jaar geleden 2x geopereerd aan mijn knie wegens zware artrose / gescheurde kruisbanden en allerlei ellende. Na zware revalidatie met heel veel pijn hadden we nu een jaar geleden Stan onze haflinger gekocht. Daar durfde ik eerst helemaal niet op
maar na een maandje ernaast wandelen stapte ik er toch maar op. Meid ik heb me een peentjes gezweet. Kwam er vaak bibberend af. Mijn lichaam deed ook erg vervelend. Het was niet zozeer verstijven als een soort 'verdoving', ik deed gewoon niets of reageerde niet snel genoeg, hopeloos. Was het hele gevoel kwijt. En barstte echt elke keer van de vreselijke spierpijn. Maar toch beetje bij beetje is het beter geworden. En dat is echt opgebouwd met 1x per week 5 minuten hoor.
Daardoor heb ik dus de fietshobby opgegeven en wil weer gaan rijden binnenkort.
) en rustigaan. Als mensen het raar vinden dat je maar één rondje rijdt...hun probleem. Overigens vindt iedereen op mijn stal het alleen maar fijn dat het weer beter gaat...maar wij hebben dan ook wel een heel tolerante stalsfeer. Echt super!
, dan hield ik me al aan het zadel vast. Dat deed ik voorheen nooit, ook al wíst ik dat dit paard niets zou doen. MaaikeUshi schreef:PPPS: ken ik jou niet van het endurance forum ???? Daar zit ik niet meer op omdat ik dus geen endurance meer kan rijden maar je naam komt me zo bekend voor!

Dar heb ik helaas nog geen goede oplossing voor gevonden in al die jaren.