[SGW] Indoorcross Beukers verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Merel_Claire

Indoorcross Beukers verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 08:19

Hier kunnen alle verslagen van de indoorcross geplaatst worden.

Ik heb ook met Merel meegereden in de B paarden en heb een heerlijke foutloze ronde gereden.
Ik vond het een erg leuke en gezellige dag. Er zijn veel foto's gemaakt door een mevrouw die dag, die zullen denk ik t.z.t. wel ergens komen te staan.

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:05

Ik heb met mijn vosmerrie ook in de B paarden meegedaan. Het was weer een heerlijk rondje. Erg gezellige dag met alle bekende meiden uit de omgeving. Op naar de najaars indoorcross.

Mizsz_Kitty

Re: Indoorcross Beukers verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:02

ik heb meegedaan in de oefen ponys.

Xan deed het sochtends al heel braaf en eigenlijk waren alleen hindernis 2 en dat puntje eng.

Smiddags ging ie goed, alleen voor de aardappels kwam ik helaas niet uit, dus daar stond ik stil.

Ben heel tevreden en kijk dus uit naar de volgende oefencrosjes met outdoor Lisse als eindpunt!

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:51

Ik heb ook meegedaan met 80-90cm. Superronde gedaan met 6 weigeringen en 1 balkje (hindernis 12, we kwamen beroerd over 11 uit). Na 2 pogingen hindernis 10 maar overgeslagen (ik zag met die hoogte de combinatie 10 & 11 niet zitten), maar ik ben erg tevreden. Deze hoogte is een uitdaging voor ons en ik heb er weer van geleerd en van genoten!
Ik ben nog bezig met eigen foto's, misschien heb ik vanavond even tijd om ze ergens te plaatsen.

Merlynlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:29

:wave:

Ik heb ook meegedaan, met de oefenhoogte. Hij ging super, we waren helemaal foutloos :D Ik heb een aantal van jullie ook nog gezien :j Ik heb een filmpje, zal even kijken.
Ohja, er was indd een mevrouw die foto's maakten, maar die heeft helaas niks van de oefenhoogte gefotografeert volgens mij.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:47

Ik heb een rondje L gedaan en ik was foutloos. Superfijn gereden en erg tevreden. Toen ik aankwam had ik zo iets van, is dit het? Maar toen ik aan het rijden was bleken er toch nog wel wat pittige/techinische dingen in te zitten :)

Ben benieuwd naar eventuele foto's! (Mijn vader snapte mijn camera weer eens niet, wou graag n filmpje, maar heb nu dus EN geen foto's EN geen filmpje :()

Majanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:12

Ik heb ook meegedaan. Ik was de 2e aan de start (in het oranje).
Omdat het paard erg onervaren is met springen heb ik gewoon op oefenhoogte meegedaan.
Dit was voor zo´n eerste keer hoog zat. Kon wel merken dat ze het erg leuk vond, oortjes naar voren en gaan.
Ik had 2 weigeringen, maar dat was vond ik voor een eerste keer helemaal niet erg. Ik was erg tevreden en Ronald had niet verwacht dat het zo goed zou gaan. De eigenaresse van het paard had ook niet verwacht dat het paard zo makkelijk over sommige hindernissen heen zou gaan. Ik heb alleen tijdens de oefenronde en tijdens de cross zelf hindernis 6 (het kerkbankje) niet gesprongen omdat ik daar geen goed gevoel bij had :+
Al met al was het een erg leuke dag en ik ga hard oefenen om volgend jaar weer mee te doen en dan gewoon op 80-90cm :D

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 21:10

Jolienn schreef:
Ik heb een rondje L gedaan en ik was foutloos. Superfijn gereden en erg tevreden. Toen ik aankwam had ik zo iets van, is dit het? Maar toen ik aan het rijden was bleken er toch nog wel wat pittige/techinische dingen in te zitten :)

Ben benieuwd naar eventuele foto's! (Mijn vader snapte mijn camera weer eens niet, wou graag n filmpje, maar heb nu dus EN geen foto's EN geen filmpje :()

Ik miste ook de aankleding inderdaad. Het was zoveel anders dan de jaren ervoor.
Vond ik persoonlijk wel jammer. Ik begrijp dat het ook heeeeeel veeel werk met zich meeneemt, maar vond het toch echt een gemis.
Ik heb wel een heerlijk rondje gereden en net wat jij zegt, er zaten best nog wat technische dingetjes in.

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:02

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 00:02

Ik vond het juist een erg mooi parcours, lekker veel ruimte daardoor lijkt het misschien wat kaler. Ze hadden trouwens geen opstap dit keer zag ik. Ik heb alleen gekeken rond kwart voor 5 tot het einde, was echt gaaf :)

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:52

Ik vond het ook jammer dat het niets iets meer aangekleed was, maar het was evengoed een leuke cross.

Iemand enig idee waar we foto's kunnen vinden die tijdens het oefenlesje gemaakt zijn?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 19:55

Ik heb ook mee gereden, rondje L.
Het was weer leuk om na de winterstop weer te kunnen crossen. Het ging lekker. Alleen de tonnen waren lastig, die moest mijn paard eerst een keer van dichtbij bekijken voordat hij erover wilde springen. :D
Jowien: jij reed met die fjord? Die sprong pittig, maar had het wel gehad aan het einde he!

Merlynlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:06

Ik heb jou ook gezien heleen, wat knap dat je dat durfde, ik vond die boomstammen mega hoog!

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 08:40

@heleenxx: ja, die fjord bij de 80-90cm was de mijne!
Eerst reed ik zelf en even daarna mijn vriendin ook nog (ook op Orlinde). Dus daarna was het wel even op inderdaad. Ze heeft 't ook snel warm met haar wintervacht, dat is voor ons een nadeel in deze tijd van het jaar. Buiten met uitstappen liep ze wel weer pittig te stappen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 09:16

Ik was er ook en ik vond het dan weer jammer dat de smalletjes aangeleund waren :+

Heb me toch wel verbaasd over een aantal ruiters, was maar goed dat er geen stijlbeoordeling bij zat :o

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:41

volgens mij gaf jij dat vorig jaar/jaar ervoor ook al aan?

Ik vind dat ook wel jammer, dat sommige mensen heel "appart" rijden en dat daar niets gezegd van word.

1 jongen kwam nergens overheen, mepte dat beest de hele tijd en vader moest er achter aan lopen zodat ie ging...

dan mag er wat mij betreft best ingegrepen worden, maarja wie ben ik :P

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:48

Mikel heeft Ventje in de L-hoogte gereden.
Met inrijden was er in begin weinig mee te beginnen, hij was vreselijk heet en zag me geest al weer dwalen als er zo gesprongen moest worden. Maar gelukkig werd het steeds beter en werd hij ook "te rijden" Eer ze aan de beurt waren was hij gelukkig heel braaf!
Ze hadden 2x een stop, maar super tevreden! Na de halve winter niets gedaan te hebben was dit weer een goede oefening!

(mikel was heel erg blij met de aanleuning op de smalletjes, verschil tussen L of Z ruiter.... :D )

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:56

weet iemand trouwens of de foto's die zijn gemaakt door iemand van manege beukers zelf nog ergens komen te staan ofzoiets?

Ik heb trouwens meegedaan in de 80-90 en het ging super, ze keek nergens naar en deed alles zo, dus dat is alvast een goeie opsteker voor ons B-debuut in april!

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:04

Ik ben ook benieuwd waar we de foto's gaan vinden..... iemand enig idee?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:10

Volgens mij zijn er geen foto's gemaakt.

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:40

Er stond toch echt iemand foto's te maken in de baan 's middags. Met een Beukers-bodywarmer aan.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:45

Dan moet je de site van Beukers maar even in de gaten houden, dan zouden ze daarop moeten komen te staan.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 09:48

Ik denk ook dat ze op de site van Beukers komen. Er zijn heel veel foto's gemaakt, dus dat kan haast niet anders.

Majanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:56

Ik zal het vanavond of anders morgenochtend even aan Hetty (degene die de foto's gemaakt heeft) vragen ;)

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:22

er stond smiddags ook en man achterin de bak bij de hijskraan fotos te maken....