Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En een discussie zou ik graag zien...
troi schreef:Volgende vraag, hoe belangrijk is het eigenlijk om correct gekleed te gaan, gaat dat ten koste van je punten? In principe zou het natuurlijk moeten gaan om je prestatie, los van het plaatje..
troi schreef:Volgende vraag, hoe belangrijk is het eigenlijk om correct gekleed te gaan, gaat dat ten koste van je punten? In principe zou het natuurlijk moeten gaan om je prestatie, los van het plaatje..

Citaat:gewone spijkerbroek, waarvan de pijpen een beetje opkruipen met rijden, een leren australische hoed en mijn dubarrywandellaarzen gekomen...... Best wel een beetje fout dus hahaha!
In vesteer in goede basics (mooi chaps, goede hoed, goede laarzen) en voor de rest moet je lekker creatief zijn.
Geen idee wat die allemaal in haar mars heeft, dus wie weet! 

Biskwie schreef:Vroeger waren dat de onderdelen waarin men iets minder uitbundig gekleed was. Minder 'showy' zeg maar. Ik heb de indruk dat dit nu iets wordt losgelaten.Wat zijn de ongeschreven regels in de showring betreft reining en trail?