Gaaf zeg, hebben we nog wel even te oefenen. Weet nu wel waarom we balkjes moeten kunnen!
CowgirlStore
Geplaatst: 28-01-09 10:52
(Bijna) puur natuur
Dana82
Geplaatst: 28-01-09 11:25
Mayflower schreef:
(Bijna) puur natuur
Ik was dat ook aan het denken. In de Ardennen hebben wij ook zowel eens een paar stukken gehad die er niet veel beter uitzagen. Je paard zijn weg laten zoeken, is dan het beste wat je doet.
kmvreter
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-09 15:24
Lijkt mij wel erg leuk een natuur trail parcours, maar dan kan natuurlijk niet meer bij de WRAN. Helaas.
Wat verschrikkelijk gaaf. Je zie hem af en toe een tel na denken hoe en waar hij z'n voeten nu weer neer gaat zetten om vervolgens weer rustig verder te gaan >
Geweldig, zo rustig zelfs het diepe water, stijle stukken en hoooge balken. Mijn paard ziet me aankomen als dit ineens in de bak is opgebouwd. Ik denk dat ze d'r ogen uitkijkt en geen stap meer doet
kijk, dit is een trailparcour waarop de trail gebaseerd is! super, dit is het echte werk. en mules zijn hoe dan ook stoer, mooi is wat anders maar cool zijn ze zeker!
Geweldig, vooral hoe ze door de waterbak gaat! Ik weet niet hoe het met muilezels zit, maar mijn zusje heeft een ezel en die krijg je echt met geen mogelijkheid door het kleinste plasje water!
Ik woon zelf sinds kort in Zweden en af en toe kom ik een pad tegen hier in de bossen wat deze trail ook benaderd, boomwortels, rotsen, omgevallen boompjes en beekjes..... Ik was een beetje bang dat mijn tinker uit het platte friesland die toch al niet zo van de voeten optillen is er wat moeite mee zou hebben maar ze vindt het geweldig. Het enige is dat ze soms zo (net als mij trouwens) om zich heen aan het koekeloeren is, dat ze de obstakels niet op tijd ziet:-) En gisteren kwam ze van achter de heuvels tussen de bomen door, over alle rotsen heen, aangedraafd voor haar hapje ''lunchhooi'' dus ik geloof dat ze zich wel redt;-)