Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anika schreef:Hoi xxNadiehyx ik heb helaas geen paard voor jou onderdeel maar mocht er iemand een reiner zoeken dan ben ik bereid daar over te praten. Maar zou wel eerst alle ins en outs willen weten en een plan willen horen etc.. Ik beloof nog niks omdat er teveel onzekere factoren zijn en het absoluut met klikken. Brat With A Gun gaat het over die ik in gedachten heb ze is altijd een fijn jeugd paard geweest in USA. Je kunt me mailen onder info@caitewickwesternstables.com
Groeten en succes!
Karolien
en uiteraard ook nu weer bij Nadieh, maar die pakte het goed op en was er niet zo van onder de indruk gelukkig.cissy schreef:Nadieh is wezen proefrijden gisteren op mijn paardje, en het ging best goed vond ik! Miss probeert iedere nieuwe ruiter uit om te zien of ze haar respect verdienenen uiteraard ook nu weer bij Nadieh, maar die pakte het goed op en was er niet zo van onder de indruk gelukkig.
Het zou voor haar alleen wel beter uitkomen als er een paard bij haar in de buurt stond waar ze mee mocht rijden. Ze kan mijn paard ook meenemen naar Limburg maar dan heeft ze wel dubbele stallingskosten.
Dus als iemand in haar omgeving nog wat weet/heeft?
ik wil voor de mijne juist een ruiter zoeken want ze staat nu te niksen omdat ik geen zin meer heb om te rijden.... na 33 jaar paardrijden word ik het rijden eerlijk gezegd een beetje zat en dat dagelijks terugkerende ritueel van uitmesten etc, maar om dr nou te verkopen vind ik ook weer wat ver gaan, ik heb haar al 13 jaar. Ik ga braaf elke dag naar stal en ze komt er dagelijks uit, maar ik rij veel te weinig, paard verveelt zich dus.
Er zou inderdaad een nieuwe volledige keuring moeten komen en dan zou de premie ook leuk veranderen, maar paard is nu te oud.