Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)...
) maar heb het idee dat deze mijn houding negatief beinvloedt en dat hoort niet. Simmie schreef:ik heb mijn bodyprotector nog nooit gereinigd, moet dat?Nou, dat is nou precies wat ik bedoel Ibonn. Daarom ook de vergelijking met een matras in mijn openingspost. Beetje kromme vergelijking, maar toch. Lijkt me toch dat het foam/schuim zijn elastisiteit verliest en door zweet (al reinig ik die van mij 2 keer per seizoen, lees: dan ligt ie een dag of 2 in bad te weken met groene zeep) hard kan worden zodat op gegeven moment de BP zich dus niet meer (voldoende) naar je lichaam kan vormen.
Oliebeer schreef:Simmie schreef:ik heb mijn bodyprotector nog nooit gereinigd, moet dat?Nou, dat is nou precies wat ik bedoel Ibonn. Daarom ook de vergelijking met een matras in mijn openingspost. Beetje kromme vergelijking, maar toch. Lijkt me toch dat het foam/schuim zijn elastisiteit verliest en door zweet (al reinig ik die van mij 2 keer per seizoen, lees: dan ligt ie een dag of 2 in bad te weken met groene zeep) hard kan worden zodat op gegeven moment de BP zich dus niet meer (voldoende) naar je lichaam kan vormen.

)
) voor zo'n met blokjes, een Rodney Powell geloof ik. Die wordt nu ook helemaal 'in' bij de pony springers in het noorden
!
Cap in de wasmachine was ik echt nooit op gekomen hoor
Alleen is ad binnenkant t stofje wat af aan het slijten
Ibonn schreef:Lijkt mij dat een bp niet echt "kapot" kunnen gaan zoals een cap. De beschermpanelen zijn meestal toch van foam of schuim voor het comfort en zolang dit op z'n plaats blijft zitten, blijft de werking volgens mij gelijk.
Wel zou ik voor een andere gaan wanneer ik het idee krijg dat de foam/-schuimlaag dunner wordt want dan lijkt de bescherming me ook minder te worden.