Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had een paar daarvan al op internet ontdekt. Ook de trapperranch in Oosterwolde die leek me ook wel goed, maar was een beetje op zoek naar ervaringen van mensen. Xenobyte schreef:Kijk daar kan ik wat mee.Ik had een paar daarvan al op internet ontdekt. Ook de trapperranch in Oosterwolde die leek me ook wel goed, maar was een beetje op zoek naar ervaringen van mensen.
Fanatiek is niet per definitie goed hoor
smax schreef:en een hoop ruiters op 1 hoop....* kijkt onder avater naar woonplaats*
Mayflower schreef:En Sjuutje, wordt je nu nog lid van de beste Westernvereniging in Friesland met de allerbeste instructrice?![]()
sjuutje schreef:Ofcourse!En vast ook wel gezellig, toch???????
magriet schreef:Esther de Vries zit in Heeg maar zij is ook heel goed. Heb al verschillende demonstrties van haar gezien
Zij zit in dronten tegenwoordig ! Xenobyte schreef:Bedankt voor de tips. Ik ga zondag even in oosterwolde kijken daar is een wedstrijd zag ik en dan ga ik even vragen wat de mogelijkheden zijn.
om eens bij ons aan te wippen.
.
Wat een superpaarden hebben jullie en leuk dat ze allemaal zo'n aparte bles hebben.
Ik ben blauw of groen (heb nog niet gekozen) op een vlek