hier het huisje van de zijkant:
http://i35.tinypic.com/axcf6.jpg
thea_ schreef:Ja je zei het zelf al: niet te veel uit het zadel komen!
Daar ben ik het mee eens, je moet meer meegaan.
Maar dat had je zelf ook wel door..
voor de rest knap dat je zo durft te springen
Repeat schreef:Waaauw mandy

ik ben verliefd. Jullie zijn zo'n leuk stel he!
Ik vind het er netjes uitzien trouwens. Hij springt lekker hoog.
missanous schreef:hey mandy hij is echt heel stoer en springt er lekker overheen hoor!
aandachtspunten geef je zelf al

Heel erg bedankt allemaal
nOekiiej schreef:Whaaa!
Je ziet zeker wel vooruitgang! als je kijkt naar de allereerste keer dat ik jullie zag springen
Word echt een topspringpaardje!

haha Ja klopt Anouk, hij is héél erg vooruit gegaan en daar ben ik erg blij om! De eerste keer was wel anders idd
Kom maar snel weer kijken!
Mariekexzita schreef:Wauw super Mandy!

Ziet er echt cool uit daar, toen je zei dat je over een picknicktafel had gesprongen zag ik het al helemaal voor me dat ie ergens met ze been tussen kon komen, maar gelukkig is dit een spring proef bankje

Haha dinges heeft er echt lol in, non-stop oortjes naar voren, echt schattig

Succes met je wedstrijd en mss zie ik je daar

Kusjes!
hahahaha ja gelukkig wel
maar Dinges sprong het echt zo netjes
iig tot morgen! 
Eeuwigzonde schreef:Só! Wat knap, hé. Lijkt mij maar griezelig, stel dat er iets misgaat.. Maar dat ben ik dan weer, stresskipje. Fantastisch dat je paardje dat zomaar doet! Veel plezier met crossen

Dankjewel, haha ik kan me voorstellen dat je het griezelig vind, maar ik vind het echt geweldig!
plientjuh schreef:Ziet er leuk uit hoor, helemaal voor de 2e keer!
Dankjewel! Hij pakt het echt súper op!
Urielle schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Heb verder totaal geen verstand van SGW dus ga ook echt geen RT commentaar geven erop, vind het alleen maar knap dat je het durft!
Thanks, ja ik ben echt helemaal gelukkig met hem!!
mooney schreef:Mandy waar is Magic gebleven??
Wel een lekker ding(es) heb je nu! Commentaar geef je zelf al
Die hebben we verkocht, dat was het helaas toch niet helemaal, maar die staat nu ook super en Dinges past veel beter bij ons
Ja sexy paardje he
cp112 schreef:Gaaf zeg

inderdaad je tenen iets naar binnen.
Enneh, je paard moet vaker sms'en

Ja ik héb het gezegt, maar nee, meneer wist het beter, dat krijg je ervan!
Coentjuh schreef:Ziet er netjes uit zeg, wat een leuk stel zijn jullie, erg leuk paard ook. Poeh ik zou deze tak van sport wel spannend vinden hoor, als ie blijft hangen met zn achterbenen achter zo'n picknicktafel. Brrrr! Succes verder met hem!
echt super leuk om te horen!
ja het kan wel spannend zijn, maar de hindernissen zijn natuurlijk wel een beetje paard vriendelijk gemaakt, dus dat zit wel goed!
willemike schreef:ziet er gaaf uit !

!
Naooom schreef:Geweldig leuk paard.
Dat je dat zo maar durft zeg ,
Voor de rest commetaar geef je eigenlijk zelf wel probeer niet te ver uit het zadel te komen.
Maar beter te ver dan helemaal niet:+
Leuke foto's en succes verder
Dat dacht ik ook
Straks als we wat meer gewend zijn, zal het vast beter gaan! bedankt voor je reactie.