Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AnnebelleVD schreef:leuk paardje wel zeg! probeer vooruit te kijken (vind het zelf ook moeilijk) iemand heeft me ooit eens gezegd: als zijn hoofd eraf valt waarschuwen we wel
. Ik vind het wel een heel mooi paard. Hoelang zijn jullie nu bezig? AnnebelleVD schreef:Heb mn bericht aangepast maar je had al gereageerd zag ik haha
Bolieke schreef:Dat ziet er ontspannen uit vind ik. Een 6-jarige hengst opleren, daar zou ik alvast niet aan beginnen.. Ik vind het wel een heel mooi paard. Hoelang zijn jullie nu bezig?
AnnebelleVD schreef:
Bolieke schreef:Vanaf augustus pas? Da's echt nog niet lang! Ik ben benieuwd naar de verdere verloop van jullie training.
Jammer dat het met je vader niet klikte. Gelukkig met jou dan wel. Ach ik heb mij vorige paard ook aan m'n vader gegeven. Daar klikte het beter mee dan met mij. Wel leuk dat het paard in de familie blijft dan. Verkopen is toch altijd een zware beslissing, zeker als het eigenlijk wel een goed beestje is.
Mas schreef:Ik zou zeker een pad onder je zadel leggen, een westernzadel heeft geen kussens die de schokken opvangen, zoals een engels zadel dit wel heeft. Alleen zo'n blanket is echt niet genoeg...
Daarbij heb ik het gevoel dat het zadel aan de voorkant wat te groot is voor je paard, want het lijkt wat naar beneden te zakken van voren.
Bolieke schreef:Ik zie nou net in je profiel dat jij dat meisje bent met dat leuke buckskin ponietje. Ik heb je al een paar keer zien barrel racen op de westernhappening in Wachtebeke!
Dat je twee plekken hebt van je zadel, dat had ik ook. Ik heb toen het zadel bloot (zonder pad) op z'n rug gelegd. Gewoon zonder aansingelen ofzo (en zonder op te zitten natuurlijk) en toen merkte ik dat ik zelf zo mijn vinger niet eens tussen z'n schouder en het zadel kreeg! Overduidelijk dus, veels te smal al geworden (had het zadel ocharme 6 maanden). Nu met m'n nieuwe zadel kan ik mijn hand er veel makkelijker tussen steken (zelf als het zadel is aangesingeld).
Bolieke schreef:Ik dacht ook dat ik m'n zadel ruim op de groei had gekocht. Maar meneer beslisste er anders over en ging even goed uitzetten, hij is dan ook nog maar 3 en dan samen met de training ... groeide hij enkele maatjes tegelijkertijd (in de breedte dan toch). Het spande dan ook echt hard hoor.
Maar jouw hengst is al volgroeid veronderstel ik, buiten z'n spieren die nog verder moeten ontwikkelen natuurlijk. Maar een groeispurt zal er niet meer inzitten dan hé. Ach, ik veronderstel dat je dat allemaal wel goed in het oog houdt.
...
TurnAndBurn schreef:Reed uw vader al niet met hem op die barrel race in Oudegem vorig jaar?
charita schreef:Hey wat leuk...dit paardje is door Yvette Saad gefokt...
Hij ziet er erg goed uit..![]()
Yvette heeft zijn vader Listo Lena van het weekend in de cutting gestart...was erg leuk/mooi om te zien...
Wat een fanatiekeling is die Listo toch...en Yvette nu ook haha![]()
Groetjes Charita

Die van mij komt ook bij Yvet vandaan. Gave paardjes fokt zij
Ginger15 schreef:Leuk paardje!
Het is de mannelijke kopie van de mijneDie van mij komt ook bij Yvet vandaan. Gave paardjes fokt zij
![]()
Groetjes Danielle
horsesshanna schreef:Hij geeft namelijk western les en is dus elk weekend en bijna elke avond weg.
horseshanna schreef:We rijden bij hem altijd met een dekje past beter op zijn rug een pad is een beetje te dik maar kan er eens over praten met mijn vader