mijn verslagje:
Gister met Violin dressuur, vlak voordat ik moest beginnen, gingen we samen onderuit. De belletje van de jury i.c.m. de wandelende koeien was iets teveel voor Viool. Ze ging aan de kletter, maar gleed uit over ene koeienflats. Dus wij met zijn 2en oderuit. Ik moest stiekem wel een beetje lachen. Echt zo'n Viool actie! Daarna een wat rustig proefje gereden wat beloond werd met 184 en 198 punten.
Vanochtend begonnen met de dressuur met Sunny. Ze liep een fijne proef. Helaas reed ik een keer fout... Een plaats in de middenmoot.
Ik moest daarna vrij snel springen met Violin. Ze werd een beetje te heet, wat resulteerde in een balkje. De cross ging als vanouds! Gewoon super! Ze was wel een beetje te brutaal op de hindernissen, maar ze bleef lekker oplettend, dus ik heb haar gewoon haar gang laten gaan.
uiteindelijk 8ste geworden met Violin.
Dan nu het teleurstellende bericht van mijn verslag.
Sunny had met springen 3! balken.... Ze kon niet meer lekker uit de grond komen had ik het idee. (schrale troost: er was 1 foutloze in de Z)
De cross was nog minder. Vorig jaar is ze daar bijna in de trakehner geschoven. Dit jaar wilde ze er eigenlijk amper bij in de buurt komen. 2 galopsprongen van te voren sloeg ze al af. Heel erg jammer om zo mijn seizoen te eindigen met Sun. Ik was eerste even echt verdrietig, maar nu kan ik het al goed relativeren. Ze heeft het hele seizoen super gelopen en dit vertrouwde ze gewoon niet.
Volgend seizoen gaan we weer lekker in Chaam beginnen. Sunny in het Z en Violin in de M.