Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) of die goedgekeurd is.

nelly_555 schreef:Niet helemaal waar. De veel geziene Troxel Dakota o.a. is niet EU-goedgekeurd.Voor zover ik weet zijn alle gewone caps goedgekeurd.
callychanel schreef:tijdens de in hand onderdelen mag je toch wel gewoon een hoed op? heb gezien met hoed, maar ook met cap
MSQuincyTE schreef:Dan mag je inderdaad wel je hoed op
!
nielsd schreef:Toen was er idd nog verwarring maar ondertussen mag je dus wel met een hoed

Margrietjuh schreef:Ik dacht inderdaad ook dat je een hoed op mag bij de in hand trail, afgelopen zomer liep ik dan ook heel trots met hoed op naar het secretariaat, en toen werd mij door de jury verteld dat er in de L5 in hand trail ook een cap moest worden gedragen, dus ik zou er niet op gokken en gewoon je 'dopje' ook meenemen, ook als je alleen in hand trail start. Succes!
nielsd schreef:In de hand onderdelen dus een hoed...
Tja, als jij aangeeft dat je op wedstrijd nog niet de galop aan kan lijkt een cap mij wel zo veilig. Maar dat is natuurlijk een hele andere discussie.
nielsd schreef:Toen was er idd nog verwarring maar ondertussen mag je dus wel met een hoed
janedoe schreef:........vreemd is het nog steeds maar je raakt er waarschijnlijk aan gewend. In enkele gevallen kan een cap veiliger zijn......en in enkele gevallen juist niet..........maar nu is het al niet meer zo vreemd hoor.
DubbelDun schreef:nelly_555 schreef:Niet helemaal waar. De veel geziene Troxel Dakota o.a. is niet EU-goedgekeurd.Voor zover ik weet zijn alle gewone caps goedgekeurd.