Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De B had een aantal pittige dingen, voor mensen die over naar de L wouden. Goeie keus in mijn ogen.
. Naderhand begreep ik het wel, ze vond het super slecht gaan, had opmerkingen op mijn briefje dat ik mijn paard een groot onrecht aandeed (????). Dat ik mijn evenwicht hield aan de teugels... Nou rijd ik inmiddels al een tijdje rond, rijd zelf sinds kort M1, maar heb nog nooit zulke lage punten gehad, 168 punten. Het voelde zeker zo goed als alle andere keren, zelfs wat beter... (scoor gemiddeld 190+). Ok, niks aan te doen, was even geen klik tussen ons.
. Inspringen ging super, voelde heel goed aan, maar ja dat was ook lekker op zand. Springparcours 11.10 in, was inderdaad heel glad, mijn paard gaat meestal iets te hard en zeker zonder aarzeling, maar nu twijfelde ze regelmatig en het voelde niet helemaal lekker hierdoor. Had 2 balkjes.

Was je nummer 15 of 16? In het roze, dan heb ik je namelijk gezien 
Ik keek op de lijst vanmorgen en zag toen dat je nummer 27 was, en toen ging er een lampje branden 

voor degenen die het ff tegen zat..
Kon je niet even op mij wachten kon ik zo achter je aan

Ik heb geen enkele pony (alleen L pony's er over zien gaan) ook mar iets zien kijken op het gat. 

Jammer van de weigeringen maar goed ik vind het een best pittige cross toch goed gedaan! lekker dat je het toch nog uit hebt kunnen rijden, goed voor het vertrouwen