Lang zitten twijfelen of ik een topic zou maken, maar ga het toch doen..

Ons verhaal
:Bungy is een 14-jarige ruin (rond die leeftijd) die manegepony is geweest. In april 2005 heb ik hem gekocht!
In april 2007 ben ik begonnen met westernrijden (reining) met hem. Daarvoor heeft hij altijd engels gelopen.
Het was een hele uitdaging, en we hebben ups en downs gehad, maar ik ben verschrikkelijk trots op hem!

Trots op wat hij doet voor me, hoe hij het aanpakt, en hoe stront-eigenwijs hij soms kan zijn
Alles wat ik doe met hem is nog láng niet perfect, maar ik ben al helemaal blij met de prestaties die hij nu levert..! Hij begint lekker te stoppen, spinnen gaat al een stukje beter, hij begint wat rustiger in zijn hoofd te worden. Kortom: Ik ben superblij!

Ik heb 9 November mijn eerste wedstrijdje, meer voor de ervaring hoor!
Ik wil ook weleens de kick voelen die je krijgt.. Nou, ik denk dat ik wel genoeg gel*ld heb, en dat jullie maar moeten kijken naar het filmpje.
Over het filmpje:
Mijn houding moet beter, ik moet in m'n tempo meer naar voren zitten, m'n benen bungelen er soms maar wat bij..
Mijn vriendin zit er ook op, zij kan wat beter rijden dan mij, en soms rijdt zij hem ook. Ze helpt me ook vaak, wat ik dan vaak hoor is: NAAR VOREN ZITTEN! JE CIRKEL INKIJKEN! enz..

Er moet echt nog veel gebeuren! Het meeste aan mij!
Commentaar mag natuurlijk! Alleen wel graag opbouwend!

Filmpje:
Bungy aan het werk!
edit: Oja, ik heb op dit moment even geen les, komt binnenkort..! Waarschijnlijk van iemand bij op stal! (Walter of Petra van Madepolder)
die wedstrijd gaat zeker wel lukken, heb helaas geen commentaar, ik rij zelf geen western.
om iedereen een poepie te laten ruiken!