Kom maar op met die verslagen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Maar wel foutloos. Toen door naar de cross, hij ging lekker van start en pakte goed aan, tot hindernis 8 op het open veld, hier deedt hij hetzelfde als vorige week in Barchem. Dus een stop, gelukkig kon ik nu wel blijven zitten, daarna met wat moeite toch eroverheen. Lekker verder gereden en hij pakte weer mooi door. Aan het einde de bult af, liep hij me langs het smalletje, hij sprong erg groot in en we landden al ongeveer op de B-sprong, dit ging dus ook echt niet. Dus opnieuw aangereden en verder lekker uitgereden.
Gelukkig is bij haar het kwartje gevallen en rijden we nu eigenlijk op de automatische piloot
Hoop dat voor jou hetzelfde geldt.
!
. Dressuur ging wel lekker, bodem was onwijs slecht in ring 2. Mooie eerste plaats na dressuur met 191 punten. Springen heb ik voorzichtig gereden, had nog niet weer gesprongen nadat ik mijn enkelbanden uitgerekt had. Werd wel een fijn rondje, maar wel 2 voor tijd.

. Resultaat: we kwamen een half uur later aan dan we wilden en moesten ons haasten om met de schijn van voorbereid zijn de dressuurring in te rijden. Dat onderdeel van de dag kortom - toch al niet ons creatieve en sportieve hoogtepunt
- viel figuurlijk een beetje in het water.
; het lijkt alsof Hattem voor ons niet de "place to be" is
.
.
? Groeten Paul
Dit is eigenlijk ook iets van het laatste half jaar ofzo. Paul_H schreef:Volgens mij heb je gelijk Kylyco, en hebben we na de cross even met elkaar gepraat. Volgende keer (Bathmen?) maar een officiële meeting nietwaar? Groeten Paul
.
.
Door tot hindernis 20 (het puntje). Kwam niet zo mooi uit en het is best een stevige hindernis. Daar mijn derde stop op. En ik had me voorgenomen bij een derde stop er vrijwillig mee te stoppen. Vorige week was de eerste keer in de M en de winstpunt die ik toen gereden heb wil ik NOOIT meer kwijtraken
. Dus ik ben maar verstandig geweest en heb daar vrijwillig de cross verlaten. Van de hindernisjury mocht ik de hindernis toch nog een keer springen voor het leerzame effect. Dat vond ik echt helemaal fantastisch en de tweede keer sprong hij wel en kon ik hem lekker belonen en in stap naar de finish. Dus net niet helemaal uitgereden maar toch een heel fijn gevoel omdat hij beter aanpakte dan vorige week en ik toch goed heb kunnen eindigen.