Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Door ze even naar de andere kant van de hals te kammen, en dan alle uitstekende plukjes nog even recht af te knippen.
)
of dit gaat lukken MSQuincyTE schreef:Dat is niet waar want er lopen ook genoeg paarden tussen met langere manen
jennifer87 schreef:ik heb altijd begrepen dat met de onderdeel pleasure de manen maximaal 1 hand breedte mag zijn
Desiree01 schreef:Ik kort ze alleen in met een wedstrijd, dan band ik ze eerst en dan met de tondeuse erlangs op, de achterkant (halszijde) iets korter en voila
HumbleTalent schreef:Desiree01 schreef:Ik kort ze alleen in met een wedstrijd, dan band ik ze eerst en dan met de tondeuse erlangs op, de achterkant (halszijde) iets korter en voila
Amen!
Als de manen niet gestiekt worden dan laat ik ze gewoon groeien.. Ik maak ze tijdens het wedstrijdseizoen steeds iets korter doordat ik ze na het stieken met de tondeuse er langs ga.. tijdens de belangrijke wedstrijden EK en NK zitten ze dan op de perfecte lengte..