[SGW] SGW Neede verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Martine

SGW Neede verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 12:48

Ik ben weer terug van Neede!! Ben erg tevreden Haha!
Dressuur ging wel netjes, maarja gaat het eigenlijk de laatste tijd altijd wel.

Toen gesprongen. Was echt zenuwachtig dat ik zou gaan prutsen, maar een mooi rondje kunnen rijden *LOL* Hier had ik 1 balkje, maar vond ik helemaal niet erg Lachen

Toen de cross. Hiervoor nog zenuwachtiger Clown Was een beetje bang voor hindernis 3 Bloos
Nou toen starten. 2 ging ie bijna stil staan Huilen van het lachen Maar was zo laag dat ik hem maar aangeschopt heb.. 3 ging ook goed. Helaas een weigering op 4. Voor de rest ook alles wel goed, op het laatst begon ie wat beter te springen maar werd ie wel iets moe. Ikzelf ook Bloos Clown
Keuring en alles was ook goed.
Toen zag ik dat ik in de dressuur gewoon 196 punten had Haha!

Verder zal ik nog wel veel tijdfouten hebben want ik heb helemaal niet op tijd gereden maar dat maakt me niks uit Haha!

Ben benieuwd naar de rest van de uitslagen! Lachen

rientje

Re: SGW Neede verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:54

Wat goed Martine! Zeer tevreden dus!

Mijn dag was ook geslaagd, kan ook bijna niet anders met dat heerlijke weer! Knipoog

Dressuur ging netjes, maar niet bijzonder! Ik had 186 punten, wat ik aan de lage kant vind!
Springen ging super fijn, mooi tempo en kon haar goed bij me houden! Foutloos.
De cross; hindernis 5 (water) een weigering. Mijn eigen schuld, ik reed te hard aan (was ff vergeten dat hindernis 5 de waterbak was Bloos ) waardoor ze niet de tijd had om ff te kijken. Dus hier een stop en één pasje achterwaarts.. Helaas, maar vond het niet erg! De rest ging super! Ze pakte fijn aan!

Op naar Barchem!!

ps. Is 1 weigering in de cross eigenlijk gewoon 1 winstpunt?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 15:03

Joyce is er nog! maar net mams aan de telefoon gehad!

Met Comm's Forest Urtiqua voor de eerste keer B SGW!
196 punten, foutloos gesprongen en gecrosst!!

Veldheer moet nog springen en crossen!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 15:13

rientje; alleen als je een voldoende voor de stijl hebt

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 15:50

Hállo!

Ik ben er ook al een tijdje weer.
Dressuur wat langer ingereden dit keer, wat resulteerde in een wat langzamere maar aardig nette proef, dus was tevree Lachen
behaalde 187 punten.

springen begon netjes, helaas een stop op 3 omdat ik hem verkeerd aanreed en er zelf alweer op zat te kijken (zucht..)
de dubbel ging wel heel netjes, op de laatste hindernis nog een balk en 2 tijdfouten.

cross begon heerlijk. Nescio had er enorme zin in, was wel een beetje baldadig, af en toe wat slingeren etc. waterbak ging ook super, ontzettend gaaf! tot op 10, een stop die totaal niet nodig was. ik heb geen enkel idee waar hij op keek. niet erg, opnieuw aangereden en de cross heerlijk verder gereden.
op weg naar de laatste (heksenoog) hindernis dacht meneer maar naar links te gaan omdat daar een open veld was. daar heb ik hem echt even flink terug moeten trekken zodat hij niet met me de andere kant op zou knallen, stouterd!

heerlijk uitgereden, dus tevree. al vind ik het zonde van de stop. was er echt niet op verdacht dat hij daarop zo abrupt zou gaan staan.

kwa stijl en sprongen heb ik volgens mij een nette cross gereden, dus daar was ik erg tevree mee. Lachen

op naar Vasse volgende week.

Martine super gedaan, jullie kunnen het echt wel!! Haha!

Heb trouwens xxitsmexx (klopt dat?) nog gemeet, was beregezellig!! Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 15:57

heey,

ik ben er ook net weer!

Had voor mijn eigen gevoel heel fijn dressuur gereden, maar jury vond het blijkbaar wat minder. Had 182 punten. Dus ik mag niet helemaal klagen, maar had toch wel op wat meer gerekend.

Springen helaas op de dubbel een pechbalkje. Cross ging heerlijk, hij pakte het zo super fijn aan allemaal. Net alsof het niets te betekenen had. We waren alleen wat aan de snelle kant, waardoor we een heel stuk rustig hebben gegaloppeerd. Maar netjes 7 sec voor de tijd binnen gekomen. En helemaal foutloos!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:00

nou super zeg!! kan je toch zeer tevree over zijn, zo'n dag Lachen

was er trouwens een fotograaf aanwezig? hoorde van wel, maar zag nergens een kraampje of iets staan.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:08

Zo ben er ook weer. Boehh baal enorm.

De rest trouwens gefeliciteerd met de resultaten Lachen

Mijn dressuur ging erg goed Ja 197 punten. Daarna cross gelopen en springen verkend. Springen had ik al lang niet meer gedaan en had 1 weigering (kwam niet uit) en 4 tijdfouten.
Daarna de cross. 1 ging super, 2 iets te dicht eronder maar wel gesprongen. 3 en 4 ook fijn gesprongen Ja Hindernis 5 het water ging ze goed in, alleen op B weigerde ze. Iets te lauw aangereden denk ik. 2e keer sprong ze wel. Daarna naar 5. Boehh wat een rotsprong. Clown 3 weigeringen en uitgebeld. 4e keer sprong ze hem super en daarna ook nog hindernis 7 heeeel fijn gesprongen Ja Maar baal wel Huilen van het lachen Clown

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:09

Urose: ik zag je nog voorbij komen. Moet zeggen dat het er haast een beetje TE uitzag. Hield mn hart een beetje vast. Volgens mij heb je aan haar een zeer sterke pony!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:10

he, dat is wel balen zeg. volgende keer beter toch! Lachen

edit: die dressuur zit er iig wel in, dat doe ik je niet zo na! Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:10

@ urose: je was er toch ook een hele poos uitgweest met rijden? Dan was ik eerlijk gezegd echt nog niet van start gegaan in een cross Bloos

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:18

@ Tientjeh: in de cross?
@ rowo: ja dat klopt, maar heb wel weer concours gereden. En springen op wedstrijd doen we voorlopig niet.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:24

martine: netjes hoor, en mooi dat je tevreden was.
rietje: jammer van die weigering, maar de waterbak staat daar erg raar kan je daar zo hard op aan komen? nee toch, wat ik me herriner.
irene: jammer van de weigering, maar mooi dat je tevreden was.
tientjeh: super!
urose: balen zeg!

Ik ben er morgen Haha!
gelukkig hebben we mooi weer.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 16:28

OK dan! Netjes hoor allemaal! Zie dat iedereen hier tevreden is met z'n rondje Ja
Jammer Urose..

Ik heb Jitske nog gezien net voordat ik de cross in moest Lachen

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:29

wat goed gedaan iedereen! jammer Urose Boos!
ik had 187 punten met de dressuur en een balkje bij het springen.
Omdat het mn eerste cross was snapte ik er niet veel van Tong uitsteken ik had al een weigering op 1 en een weigering op 2, op 5 had ik 3 weigeringen maar de hele planning bij die mensen liep mis, en iemand zei tegen mij dat ik moest wachten op de volgende en daar achter aan moest rijden ( had dus al 5 weigeringen ) dat heb ik gedaan en ben daarna van hindernis 5 tm 15 foutloos geweest Tong uitsteken dus als iemand 2 paarden hard achter elkaar zag scheuren, ik was degene op het 2e paard. Ik schaamde me wel een beetje dat ik er zo dicht op zat ik kon haar niet meer houden enzo, maar gelukkig wel goed gekomen Lachen ik was wel erg blij dat ze mijn nummer niet hadden ingenomen en dat ik de cross gewoon heb uitgereden Tong uitsteken Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:48

Urose: Ja inderdaad in de cross.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:53

En dan mijn verslagje:

Dressuur ging lekker, bleek later 193 punten te hebben. Dus tevreden, begint er een beetje op te lijken zo. Knipoog
Springen foutloos, was een fijn rondje. Mooi tempo en T trok fijn aan. Haha! Keuring ging ook goed, hartslag van 60.

Toen de cross, ging echt heerlijk! Fijne sprongen en een mooi gelijkmatig tempo. Waterbak ook goed, al kwam ie er middenin achter dat het nat was en ik toen zn neus uit het water moest trekken. Clown Beetje aangemoedigt en snel er weer uit!
Voor de afsprong mooi de tijd genomen maar hij ging er zonder twijfel af. Kortom helemaal goed. Haha!
Horloge begon te piepen voor de laatste hindernis, was 12 sec te langzaam. Hard misschien wel harder gekund maar zelf nogal benauwd door mn verkoudheid. We hadden een fijn ritme en das het belangrijkste voor mij.

Uiteindelijk een 5e plek Haha!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 16:53

Ik had gemiddeld een 6.2 als stijlcijfer *LOL*

Gefeliciteerd Karen!!
Laatst bijgewerkt door Martine op 27-09-08 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:54

@AnkeVivaldi, diegene heeft je volgens mij wel verkeerd voorgelicht, want je mag de cross nooit uitrijden als je uitgebeld bent..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:56

Karen: goed gereden. Ik kwam je nog tegen toen je net van de cross kwam en ik er net heen ging. Weet niet of je het zo gauw in de gaten had?

Ik kreeg trouwens nog van een jongen te horen dat ik een heel mooi vest had. ( SGWay of life vest) weet niet of hij ook van bokt was? maar geen idee wie het was. haha

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 17:03

Gefeliciteerd TeeGee!
Ja klopt Nadua dat ben ik inderdaad, maarja uiteindelijk ben ik wel blij dat ik de cross foutloos heb kunnen uitrijden, geeft toch wel stukje vertrouwen voor de 1e keer Lachen

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 17:33

Ja dat is zeker fijn.. Ik hoop alleen niet voor je dat je een brief van de KNHS krijgt Knipoog

Ik heb trouwens ook fijn gereden.
186 met dressuur, foutloos gesprongen en foutloos gecrosst..
Tijd weet ik niet... Lachen

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 17:45

ben erg benieuwd naar julllie vest Haha! FOTO????

wij hebben ook lekker gereden Lachen
was vannacht heel erg benauwd, echt piepen en vandaag ook nog, was echt bang dat ik het niet vol zou houden, had een conditie van lik me het vestje (toch al een tijdje aan het klungelen zo half ziek,.. dat merk je enorm, normaal hou je dat makkelijk vol en nu pffff) vooral na het draven bij de dierenarts dacht ik: men ik val er bij neer Lachen
hartslag PAARD Tong uitsteken Haha! was goed 68 voor en 72 na,..

Maar dressuur ging lekker 194 (lang niet zulke punten gehad dus heel blij mee), springen ook (foutloos) en cross ook foutloos, heel fijn door het water, afsprong fijn en die kaasblokken moest ik ff schreeuwen Lachen maar ook mooi.

Volgens mij was mn tijd wel goed, maar weet het niet zeker (was al snel naar huis ivm een receptie)

Hoorde van Urose dat ik 5e was en zij was zo aardig om de prijs mee te nemen Lachen dus erg geslaagd dagje met perfect weer Lachen

Ga misschien morgen nog wel even kijken bij de L Lachen
Laatst bijgewerkt door Qizz op 27-09-08 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 17:50

gefeliciteerd Juventus Lachen.. Ik ga morgen ook even kijken na de cross.... Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 17:51

Juventus en Karen, gefeliciteerd!! Super hoor!

@ urose: eerlijk gzegd vind ik het dan beetje dom dat je bent gaan crossen Bloos