Ik heb gezien dat er dit jaar een endurance is geweest in Banholt, dit is ongeveer 26km van mijn stal vandaan.
Nu heb ik voorheen al eens een kennismakingsklasse gereden in Katwijk en had de hoop al opgegeven omdat alles te ver weg was om er zonder vervoer naartoe te komen.
Zou iemand mij kunnen vertellen of hij in 2009 ook gehouden gaat worden omdat ik dit niet op de site van DER kan terugvinden

Zijn er ook mensen die mijn kunnen vertellen hoe het dit jaar was, hoe de paden enz waren?
Alvast bedankt
).
), ook organiseren we ieder voorjaar een informatiemiddag over endurance. Deze is speciaal bedoeld voor mensen die er nog geen of weinig ervaring mee hebben, maar meer willen weten en/of graag in onze kennismakingsklasse mee willen rijden. Er wordt dan uitleg gegeven over training, uitrusting, maar ook het verloop van een wedstrijd. Deze informatie wordt gegeven door ervaren endurance-amazone (en mede-organisator van Dutch Mountains Endurance) Desiree Hanen. Heel nuttig en ook altijd heel gezellig!
Wij hebben ook geen vast weekend hoor, er is hier zoveel om rekening mee te houden (o.a. grote wielerevenementen zoals de Amstel Goldrace, processies etc.). In 2007 was het in april, 2008 in mei, 2009 zien we wel.
, daar zag ik een haflinger voor de koets hier in de buurt ook mee lopen. 
(als het is wat ik denk, tenminste